کسب و کار

با نه گفتن به فرد مقتدری تبدیل شدم

اغلب نه گفتن برایم سخت بود، تا اینکه در تجارتی بی نظیر با محصولات درجه یک وارد شدم و شاهد رشد و قداست خودم در مسیر شدم. در ادامه شما را با محصولاتی که عرضه می کنم بیشتر آشنا خواهم کرد.

حوله دستی ضخیم

حوله دستی ضخیم به دلیل زیبایی و جذابیت فوق العاده از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع حوله در بازار به شمار می رود.

همانگونه که می دانید حوله دستی و تن پوش یکی از وسایل بهداشتی لازم برای هر فردی است که از آن معمولا به منظور خشک کردن دست و صورت استفاده می نماید.

این محصول در انواع طرح های ساده و برجسته تولید شده که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند.

حوله دستی ضخیم دارای طرح های فانتزی بسیار زیبا و جذابی بوده و به دلیل ترکیب رنگی منحصربه فردی که دارد از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع حوله ها به خصوص در میان بانوان و کودکان به شمار می رود.

در تهیه این حوله ها علاوه بر الیاف طبیعی و مصنوعی از سایر متریال های دیگر از قبیل پولک، نخ قیطان، روبان و غیره استفاده شده است.

حوله دستی نوزاد

اولین و مهمترین نکته ای که قبل از خرید یا سفارش حوله دستی نوزاد باید به آن دقت بالایی داشته باشید جنس حوله مورد نظر می باشد.

لذا قبل از خرید حتما به راهنمای خرید کالا دقت نموده و یا مشخصات اصلی آن را از فروشنده دریافت نمایید.

از آنجایی که قدرت آبگیری بالای حوله یکی از آیتم های مهم در انتخاب محصول به شمار می رود ترجیحا سعی کنید حوله های از جنس الیاف طبیعی نظیر پنبه و یا الیاف مصنوعی باکیفیت نظیر بامبو یا ویسکوز را خریداری نمایید.

شیوه خرید تاثیر زیادی روی افزایش اطمینان از کیفیت کالا دارد، لذا خرید به شیوه اینترنتی و مستقیم و بدون وسطه از بهترین روش های ممکن محسوب می شود.

قیمت حوله های دستی طرح برجسته با توجه به روش خرید و فروش، کیفیت الیاف و نوع طرح و متریال های به کار رفته در تهیه آن با یکدیگر متفاوت می باشند.

حوله دستی نوزاد

حوله دستی طرح برجسته

قیمت حوله دستی طرح برجسته بسته به جنس و کیفیت، مدل، طرح و رنگ، نرمی و لطافت حوله، برند تولید کننده و وزن و اندازه آن متفاوت است.

قیمت این محصول بسیار مناسب است و با توجه به فاکتورهای ذکر شده متغیر است.

البته برای برند های خاص با جنس و کیفیت برتر قیمتهای بیشتر از این مقدار نیز وجود دارد.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت این کالا می توان به بازار عرضه و تقاضا و تاثیر نوسانات قیمت به خصوص بر روی محصولات وارداتی اشاره داشت.

حوله دستی طرح برجسته

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا