کسب و کار

با کمترین سودی که در کسب و کارم دریافت کردم پولدار شدم

اوایل کارم در حوضه ی کابل افشان سودهای بسیار کمی را می توانستم به دست آورم و سعی میکردم بیشتر تمرکزم روی مشتری مداری باشد تا حاشیه سود، اما زمانی که تعداد فروشم بسیار بالا رفت،همین سود کم هم من را به درآمد بالایی رساند.

کابل افشان ایران

از ملزومات صنعت ساختمان سازی به خصوص برق ساختمان، کابل فشان ایران می باشد که به صورت تک رشته و دو رشته تولید می شود و هر کدام مناسب بخشی از ساختمان می باشد. سیم افشان از کنار هم قرار گیری رشته سیم های نازک تشکیل شده که توسط یک لایه ی PVC، عایق کاری شده است و بیشتر کاربرد آن در مواقعی است که نیاز است سیم در حرکت باشد، همچنین این سیم نسبت به سیم مفتول برنجی از خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. این محصول از مواد هادی مثل مس و آلومینیوم یا ورق های آلومینیومی تشکیل و ساخته شده که نوع فلز هادی آن تاثیر زیادی در قدرت انتقال نیرو دارد، همچنین تعیین کننده ی قیمت آن هم می باشد. البته نکته ی مهم در این زمینه عدم اطمینان کامل به سیم های آلومینیومی چه از لحاظ انتقال نیرو و چه از لحاظ امنیت و دوام است که بهتر است آن را با نوع مسی جایگزین نماییم، گرچه این جایگزینی موجب افزایش هزینه های ساخت می شود ولی در بلند مدت اثرات آن را دیده و شاهد مقاومت و دوام بالای آن خواهید بود.

کابل برق

لازم به ذکر است که این کابل برق به صورت کاملا استاندارد تولید می شوند و از متریال مناسب در آن قرار داده می شود تا مقاومت و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند چرا که یک نوع عایق می باشد که بسیار مقاوم است و می توان در هر لوازمی از آن بخوبی استفاده نمود و از کاربرد آن بهره مند شد. در لوله های ساختمانی استفاده می شود زیرا با داشتن عملکرد فوق العاده می تواند به حد قابل توجهی در فضا و مصرف برق صرفه جویی نمود که از مزیت مهم آن محسوب می گردد. در نتیجه شما می توانید از این کابل به صورت چند کاره استفاده نمایید و در تمامی فضاها آن را مورد استفاده قرار داد و از کاربردهای وسیع و گسترده آن بهره مند شد.

کابل برق

کابل برق فشار متوسط

همانطور که می دانید قیمت کابل برق فشار متوسط شبکه چهار در شش  چهار در ده افشان بر اساس مواد اولیه بکار رفته در آن، کیفیت و دیگر موارد تعیین می شود که شما با کمی تحقیق می توانید آن را به راحتی بدست آورید. این کابل به دلیل چند کاره بودن، می توان از آن در هر پروژه ای استفاده نمود چه دائمی باشد و یا موقت، چرا که بسیار کاربرد دارند و در هر قسمتی می توان از آن بکار برد که از مزیت مهم آن محسوب می گردد. درون کابل افشان از سیمهای مسی استفاده می شود زیرا قابل رسانایی بالایی دارد و بسیار مقاوم است چرا که به دلیل داشتن مواد اولیه مرغوب می تواند تا چندین سال ماندگاری داشته باشد. لازم به ذکر است که از آن برای سیم کشی داخلی ساختمان استفاده نمی شود بلکه در صنایع مختلف و نیروگاه ها و دیگر موارد کاربرد دارد که افراد از آن بخوبی از آن بهره می گیرند چرا که قابلیت انعطاف پذیری بالا و قدرت بی نظیری دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه شما می توانید از این کابل پرکاربرد استفاده نمایید و در تمامی فضاهایی که دسترسی آن کم است و فواصل آن کوتاه است مورد استفاده قرار دهید و یک انتقال سریعی ایجاد نمایید.

کابل برق فشار متوسط

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا