کسب و کار

برای موفق شدن عملکرد خوبی داشته باشید

یکی از افراد موفق به نام استیون کاوی می گوید آنچه که انجام می‌دهی بسیار تأثیر گذارتر است از آنچه که می‌گویی. اینکه افراد فقط سخن بگویند و خواسته ها و آرزوهایشان در حد حرف زدن باشد نمی توانند به ثروت برسند و این مهم است که آنها عمل گرا باشند و بتوانند به جای گفتن اقدام به انجام کار بکنند تا به موفقیت و ثروت نزدیک شوند.

جک پنوماتیک دو طرفه

جک پنوماتیک دو طرفه یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که بسته به کاربرد این جک ها در قدرت های مختلفی تولید می شوند.

جک پنوماتیک کامپکت، سیلندری است که با فشار باد عمل می کند، و از این رو به آن ها کامپکت گفته می شود که فشرده و کوچک هستند و از نظر فضا برای مکان هایی که کوچک هستند کاملا مناسب می باشند.

این سیلندر در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو سازی، صنایع چوب، ماشین سازی، کاشی سازی، سرامیک و دیگر صنایع پرکاربرد بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

کار این جک ها معمولا بلند کردن، جا به جا کردن و کشیدن قطعات مختلف می باشد.

همچنین گاهی در برخی صنایع، کار پرس را بر عهده دارند، این جک ها با نیروی هوای فشرده فعالیت های مکانیکی خود را انجام میدهند.

جک پنوماتیک سرعت بالا

جک پنوماتیک سرعت بالا شامل قسمت های مختلفی می باشد که در زیر به این بخش ها اشاره می کنیم.

بدنه این جک ها معمولا فلزی است.

قسمت پیکنیک بخش پوسته و دیگر اتصالات مربوطه این اتصالات را می توان بر اساس نوع کاربرد مورد نظر به هر شکلی که نیاز باشد تغییر داده شود.

جنس بدنه ی این جک ها از پروفیل ساخته شده است تا در مقابل ضربات مقاوم باشد، این جک ها به خاطر کوچک بودن، وزن کمی داشته و به همین خاطر جا به جایی و استفاده از آن ها آسان می باشد.

این جک ها در دو مدل مگنت دار و بدون مگنت تولید می شود، همچنین این سیلندرها معمولا در قطرهای ۱۲ میلی متر تا ۱۰۰ میلی متر ساخته می شوند.

جک پنوماتیک سرعت بالا

جک پنوماتیک سنسور دار

هنگام خرید جک پنوماتیک سنسور دار به سه شاخص اساسی و مهم باید توجه کنید، این سه نکته اندازه ی پیستون ، قطر پیستون، و سومین ویژگی مهم دیگر میزان ضربه گیری آن می یاشد.

این جک های پنوماتیک در چهار نوع مختلف با کاربردهای متفاوت می باشند: جک های پنوماتیک مخفی، جک های پنوماتیک قلمی، جک های پنوماتیک ۴ میل و جک های پنوماتیک کامپکت، بنابراین هنگام خرید باید به این نکته مهم توجه نمایید.

معمولا نوع کامپکت آن به خاطر اشغال فضای کمتر محبوبیت بیشتری دارد، اما قیمت آن ها نسبت به نوع چهارگوش آن ها کمی بیشتر می باشد.

جک پنوماتیک سنسور دار

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا