کسب و کار

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

سامسونگ سال‌هاست که پادشاهی گوشی‌های اندرویدی بازار را در دست دارد و در سری گوشی‌های این غول کره جنوبی، برای تمامی سلیقه‌ها یک اسمارت‌فون جذاب وجود دارد. گوشی‌های سامسونگ به دلیل نمایشگرهای عالی، باتری‌های با دوام، نرم‌افزار روان و دوربین‌های عالی طرفداران پر با قرص زیادی دارد. این پکیج عالی سخت‌افزاری باعث شده تا برند سامسونگ همیشه در جایگاه نخست قرار بگیرد.

برای خرید گوشی‌های سامسونگ به تنها چیزی که باید توجه کنید، مقدار هزینه‌ای است که برای خرید در نظر دارید. با یک بودجه ۲۰ میلیون تومانی می‌توانید یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های سامسونگ را در دست بگیرید. در این راهنما می‌خواهیم بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان را معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید یک گوشی میان‌رده با سخت‌افزاری راضی کننده را دارید به خواندن ادامه دهید.

معرفی  گوشی سامسونگ زیر ۲۰ میلیون

سامسونگ برای اینکه بتواند گوی سبقت را از سایر رقبا برباید، هر سال گوشی‌های جدیدی با تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای را روانه بازار می‌کند. از آنجایی که این اسمارت‌فون‌ها از نظر مشخصات و قیمت تنوع زیادی دارد، انتخاب کمی سخت می‌شود. به همین جهت برای اینکه شما بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید برخی از گوشی‌های سامسونگ کمتر از ۲۰ میلیون را معرفی می‌کنیم. این گوشی‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند انتظارات شما از یک گوشی پرچم‌دار را برآورده کنند.

گوشی سامسونگ گلکسی A72

گوشی سامسونگ a72 انتخاب افرادی است که به دنبال یک گوشی با سخت‌افزار عالی و ظاهری ساده هستند. بدنه و فریم وسط این گوشی از پلاستیک با کیفیت ساخته است و با وزن ۲۰۳ گرمی که دارد در دسته گوشی‌های سنگین قرارمی‌گیرد. در پنل جلویی دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع  Super AMOLED هستیم که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

سامسونگ برای تأمین انرژی این نمایشگر بزرگ از یک باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که در صورت استفاده نیمه‌سنگین در طول روز نیاز به شارژ دوباره باتری ندارید. کره‌ای‌ها گوشی گلکسی A72 را با یک پردازنده کوالکوم اسنپ‌دراگون ۷۲۰ روانه بازار کرده‌اند. این سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند شما را در انجام بازی‌ها و فعالیت‌های روزانه نیمه‌سنگین همراهی کند.

شما می‌توانید این گوشی میان‌رده را در نسخه‌های متفاوت با رم ۶ و ۸ با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خریداری کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A34

گوشی‌های سری A3 سامسونگ یکی از جذاب‌ترین‌های این برند هستند. حالا گلکسی A34  به بازار آمده است و با درک نیاز اغلب کاربران بهترین گوشی این سری را ارائه می‌دهد. برای طراحی این گوشی از پرچم‌داران سامسونگ الهام گرفته شده و دوربین‌های آن بدون هیچ ماژول و فریمی روی درب پشت جای گرفته‌اند.

نمایش عملکرد سخت‌افزاری این گوشی بر عهده یک صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد است. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی است و شما به‌راحتی می‌توانید در محیط‌های باز محتوای گوشی خود را مشاهده کنید.

از مهم‌ترین مزایای رقابتی گوشی A34 می‌توان به باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، گواهی IP67، امکان استفاده از حافظه خارجی، اسپیکرهای استریو و شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد. این گوشی می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی میان‌رده در بازه قیمت ۲۰ میلیون تومانی هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی A 53

گوشی گلکسی A53 از اسمارت‌فون‌های جذاب سامسونگ است که از سال ۲۰۲۲ تا به امروز توانسته سهم خوبی را از بازار ایران بگیرد. در بخش طراحی، این برند خلاقیت خاصی را انجام نداده و ظاهر گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی است. بدنه و فریم وسط گوشی از پلاستیک ساخته شده‌اند و قاب پشتی میزبان چهار لنز دوربین است که داخل یک ماژول مستطیل جای گرفته‌اند.

در بخش نمایشگر، یک صفحه‌نمایش تخت ۶.۵ اینچی در نظر گرفته شده که ۸۵ درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه شارژدهی گوشی را بر عهده دارد. این باتری با استفاده از فست‌شارژ ۲۵ واتی شارژ می‌شود و برای فول‌شارژ کردن باتری فقط یک ساعت و نیم وقت نیاز دارید.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE 2022

سامسونگ خیلی بی‌سروصدا گوشی بی‌همتای گلکسی S20 FE را با قیمتی مناسبی در سال گذشته معرفی کرد. این گوشی بی‌نظیر دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد است که یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. وقتی این گوشی را در دست می‌گیرید اصلاً احساس نمی‌کنید که یک گوشی میان‌رده با قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان است. بلکه حس یک پرچم‌دار با ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری منحصربه‌فرد به شما منتقل می‌شود.

قدرت این گوشی فوق‌العاده را تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ تأمین می‌کند. همچنین تأمین انرژی این سخت‌افزار بر عهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است که در طول روز شما را از شارژکردن بی‌نیاز می‌کند. گوشی گلکسی S21 FE را می‌توانید با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت از معتبرترین فروشگاه‌های ایران خریداری کنید.

گوشی  سامسونگ گلکسی A73 5G

گلکسی A73 یکی از گوشی های زیر ۲۰ میلیون تومان سامسونگ

گوشی گلکسی A74، میان‌رده خوش قیمتی است که سخت‌افزاری در حد یک پرچم‌دار را در خود جای داده است. بدنه و فریم وسط این گوشه همچنان مانند نسل گذشته از پلاستیک ساخته است اما از نظر کیفیت ساخت پیشتاز رقبای خود است. وزن گلکسی A73 حدود ۱۸۱  گرم است و جزو گوشی‌های سبک وزن محسوب می‌شود.

پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. کره‌ای‌ها برای جذابیت بیشتر این گوشی حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر قرار داده‌اند تا عملکرد سریعی را برای کاربران داشته باشد. همچنین جک ۳.۵ میلیمتری هدفون از این گوشی میان‌رده حذف شده است.

گلکسی A73 دارای گواهی IP67 است یعنی می‌تواند تا ۳۰ دقیقه فشار زیر آب را تا عمق ۱ متر تحمل کند. به‌طورکلی این گوشی رشد زیادی را در مقایسه با نسل قبلی داشته است و از مهم‌ترین مزایای رقابتی آن می‌توان به دوربین کارآمد، ‌تراشه قدرتمند، رابط کاربری جذاب و باتری حجیم اشاره کرد. گلکسی A73  یک میان‌رده بی‌رقیب است که شما همه‌جوره می‌توان روی آن حساب کنید.

جمع بندی نهایی

به‌طورکلی سامسونگ سعی می‌کند با طراحی گوشی‌هایی با بدنه باریک‌تر و سبک‌تر در کنار سخت‌افزار قدرتمند، همچنان سلطه‌دار بازار موبایل باقی بماند. گوشی‌هایی که این برند هرساله معرفی می‌کند از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها بهره می‌برند.

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازه قیمتی ۲۰ میلیون تومان که توانسته‌اند امتحان خود را پس دهند را معرفی کنیم. حال که برترین گوشی‌ها و ویژگی‌های مهم آنها را بررسی کردیم می‌توانید با خیالی راحت‌تر از بین آنها بهترین گوشی را با توجه به سلیقه و نیازهای خود انتخاب کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا