کسب و کار

به ‌طور عجیبی در اولین تجربه شغلی‌ ام میلیاردر شدم

با وجود این ‌که سن کمی داشتم و تجربه لازم برای کار کردن را نداشتم توانستم با ورود به عرصه گوجه فرنگی در مدت کوتاهی تجارب خوبی را به دست آورم و روش ‌های کسب درآمد را به بهترین نحو ممکن در حوزه کاری‌ ام اجرا کنم و در اولین تجربه شغلی خود میلیاردر شدم. حال تصمیم دارم که شما را با این محصول پر فروش آشنا سازم چرا که ممکن است شما نیز با ایده گرفتن از این محصول به ثروت بالایی دست یابید.

گوجه گلخانه ای در مشهد

لازم به ذکر است که گوجه گلخانه ای در مشهد به میزان خیلی زیاد تولید می شود و یکی از شهر هایی است که در تولید این محصول پیشگام است. از جمله مهم ترین مشخصه گوجه گلخانه ای ارزش غذایی مفید آن می باشد که دارای کالری، قند و چربی پایین است. ویتامین های مختلفی دارد مانند ویتامین سی و ویتامین E و ویتامین K که از مهم ترین مواد اصلی گوجه می باشد که بسیار مفید هستند. مشخصه ظاهری گوجه می توان رنگ قرمز آن اشاره نمود و البته در رنگ سبز نیز تولید می شود.

گوجه فرنگی در عراق

می توان گفت گوجه فرنگی در عراق مصارف زیادی دارد، از این رو گوجه فرنگی از محصولات مورد نیاز در عراق است که هر ساله میزان قابل توجهی از گوجه فرنگی این کشور توسط ایران تامین می گردد. از مشخصات گوجه فرنگی در عراق می توان به این موضوع اشاره کرد که گوجه فرنگی در عراق از قیمت بالایی برخوردار است و از همین رو صادرات این محصول ارزش اقتصادی بالایی برای کشور خواهد داشت. از سویی دیگر عدم خرید بخشی از گوجه فرنگی تولید شده در کشور در سال های گذشته خسارات مالی بسیاری به کشاورزان وارد کرده است.

گوجه فرنگی در عراق

گوجه فرنگی صادراتی

به طور کلی، گوجه فرنگی صادراتی ربی، فقط برای استفاده در مراحل تولید رب گوجه فرنگی خریداری و مصرف می شوند به همین دلیل توجه به ویژگی های این محصول بسیار مهم می باشد. گوجه صادراتی ربی در انواع میدان تره بار تهران، در اندازه های ریز و درشت هستند که می توانند از لحاظ ظاهری، کمی تا قسمتی دارای رنگ قرمز متمایل به نارنجی را داشته باشند. با این حال سایزهای درشت این محصول که سفتی بالایی از سایزهای ریز گوجه صادراتی ربی دارد، توسط کارخانه های تولیدی رب مورد تقاضا می باشند که می توانند میزان گوشت بالایی را داشته باشند.

گوجه فرنگی صادراتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا