اقتصادی

بیت‌کوین در آستانه صعود! / مقاومت ۴۵ هزار دلاری بیت کوین شکسته می‌شود؟

همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین بعد از شکستن مقاومت ۴۲ هزار دلار تا سطح ۴۴ هزار دلار رشد کرد. بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو درصد رشد کرده و حالا در محدوده ۴۳ هزار و ۹۰۰ دلار معامله می‌شود. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین بعد از پشت سر گذاشتن محدوده مقاومت ۴۲ هزار دلار تا ۴۴ هزار دلار رشد کرد.

خبرهای خوب برای بیت‌کوین زیاد است. بحران‌های ژئوپولتیک باعث شد تا بیت‌کوین به عنوان ارز پرداخت فروش نفت و گاز روسیه مورد تایید قرار گیرد. بیت‌کوین حالا به عنوان ارز پرداخت در دو جبهه هم مورد استفاده است.

همانقدر که روسیه از بیت‌کوین استفاده می‌کند اوکراین هم از این ارز دیجیتال بهره می‌برد. کمک‌های اقتصادی زیادی با استفاده از ارزهای دیجیتال به اوکراین رسید.

تکنیکال
در نمودار روزانه بیت‌کوین اندیکاتور مکدی در محدوده ۴۲ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده است. شاخص مقاومت نسبی هم پشت محدوده اشباع خرید قرار دارد و اگر این شاخص وارد محدوده اشباع خرید شود روند صعودی شروع می‌شود.

در نمودار روزانه هم مثلث صعودی سیگنالی برای رشد است.

MFI که نشان دهنده ورود و خروج پول به بازار است هم پشت محدوده اشباع خرید قرار دارد و اگر این اندیکاتور هم به محدوده اشباع خرید وارد شود احتمالا بازار رشد می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا