کسب و کار

مهم ترین نکات حین خرید پاپوش جورابی بچه گانه

پاهای کوچک و زیبای کودک از همان ابتدا بسیار نرم هستند. به این دلیل که آنها از بافت غضروفی تشکیل شده اند. در پای نوزاد، قوس هنوز مشخص نیست – در عوض، صاف است. قوس ابتدا زمانی شروع به شکل گیری می کند که کودک به آرامی شروع به یادگیری راه رفتن می کند. هنگامی که کودک شروع به حرکت یا راه رفتن روی سطوح مختلف می کند و حرکات مختلف را امتحان می کند، رشد عضلات پا و تعادل شروع می شود. وقتی بچه ها خیلی جوان هستند، در حالت ایده آل باید پابرهنه بروند. یا اگر هوا خیلی سرد است، باید پاپوش بچه گانه با کفی نازک و انعطاف پذیر بپوشند. طول پای نوزاد نیز در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر می کند. بنابرین خرید پاپوش بچه گانه می تواند گزینه مناسبی برای کودکان باشد. در ادامه این مطلب درباره خرید تل بچه گانه و لباس سه تیکه بچه گانه نیز صحبت خواهیم کرد.

سایز بندی پاپوش جورابی بچه گانه

  • از ۰ تا ۲ سالگی، پا تقریباً ۲ سانتی متر در سال رشد می کند (۲ تا ۳ سایز کفش) -> پا باید هر ۲ ماه یکبار اندازه گیری شود تا اطمینان حاصل شود که پاپوش بچه گانه ها به درستی جا می شوند.
  • از ۳ تا ۵ سالگی، پا تقریباً ۱.۵ سانتی متر در سال رشد می کند (۲ سایز کفش) -> پا باید هر ۳ ماه یکبار اندازه گیری شود.
  • از ۶ تا ۱۱ سالگی، پا تقریباً ۱ سانتی متر در سال رشد می کند (۱ تا ۲ سایز کفش) -> پا باید هر ۶ ماه یکبار اندازه گیری شود.
  • کودک برای اولین بار در سنین قبل از نوجوانی به اندازه پاپوش جورابی بچه گانه“دائمی” یا بزرگسال خود می رسد: برای دختران، حدود ۱۲ سالگی و برای پسران، حدود ۱۴ سالگی است.

نکاتی برای لباس سه تیکه بچه گانه

هنگام پوشاندن لباس سه تیکه بچه گانه: در حالی که کودک خود را روی پاهای خود نگه می دارید، یقه لباس را دراز کرده و آن را روی سر کودک خود بکشید. از انگشتان خود استفاده کنید تا به صورت یا گوش او گیر نکند. سعی نکنید بازوی کودک خود را از آستین فشار دهید. در عوض، دست خود را از بیرون داخل آستین قرار دهید، دست کودکتان را بگیرید و آن را بکشید.

هنگام درآوردن لباس سه تیکه بچه گانه: آستین ها را یکی یکی در حالی که پشت و سر کودک را حمایت می کنید، بردارید. سپس خط گردن را بکشید و آن را از چانه و صورت کودکتان بلند کنید و به آرامی آن را از روی صورتش بیرون بیاورید.

در هوای سردتر (زیر ۷۵ درجه فارنهایت [۲۳.۸۸ درجه سانتیگراد]): کودک شما برای گرم نگه داشتن نیاز به چند لایه لباس دارد. به طور کلی بهتر است به کودک خود لباس زیر و پوشک بپوشانید که با لباس خواب یا لباس مجلسی پوشانده شود و سپس او را در یک پتو بپیچید. برای یک لایه اضافی، یک تخت خواب پتوی پوشیدنی یا کیسه خواب یک جایگزین مطمئن است.

در هوای گرم (بیش از ۷۵ درجه فارنهایت [۲۳.۸۸ درجه سانتیگراد]): می توانید لباس کودک خود را به یک لایه کاهش دهید. یک قانون کلی خوب این است که برای راحت بودن در همان محیط یک لایه لباس بیشتر از لباسی که می پوشید به کودک بپوشانید. برای اطلاعات بیشتر به پیشگیری از آفتاب سوختگی نوزاد مراجعه کنید.

اگر نوزاد شما نارس است: او ممکن است به یک لایه دیگر لباس سه تیکه بچه گانه نیاز داشته باشد تا زمانی که وزن او به وزن یک نوزاد ترم برسد و بدنش بهتر بتواند با تغییرات دما سازگار شود.

اگر تا به حال از نوزاد تازه متولد شده مراقبت نکرده اید: اولین باری که لباس نوزاد را عوض می کنید می تواند بسیار خسته کننده باشد. نه تنها کشیدن آن بازوی کوچک از آستین سخت است، بلکه ممکن است کودک شما در تمام این فرآیند به نشانه اعتراض گریه کند. نوزادان از هجوم هوا به پوست خود خوششان نمی آید و از فشار دادن و کشیدن از میان لباس ها نیز لذت نمی برند. ممکن است کار را برای هر دوی شما آسان‌تر کند اگر در حالی که نیمه بالایی بدنش را عوض می‌کنید، او را روی بغل خود بگیرید، سپس او را روی تخت یا میز عوض کنید و در حالی که نیمه پایینی بدنش را انجام می‌دهید.

خرید پاپوش جورابی بچه گانه

وقتی نوبت به انتخاب خرید اینترنتی پاپوش بچه گانه می رسد، واقعاً بستگی به نوع سطحی دارد که کودک شما روی چه سطحی می گذراند و چقدر فعال است. به عنوان مثال، اگر خانه شما عمدتاً از کف سرد و کاشی تشکیل شده باشد، پای کودک شما در یک جفت پاپوش بچه گانه خوب راحت‌تر و تمیز خواهد ماند. انتخاب پاپوش بچه گانه هایی با کفی بدون لغزش می تواند به جلوگیری از لغزش و غلت خوردن کمک کند. در حالت ایده آل، کف باید نرم و انعطاف پذیر باشد. این به آن اجازه می دهد تا به درستی روی پای کودک شما قرار گیرد و به رشد آن کمک می کند. هنگامی که بچه ها مشغول بازی هستند، پاهای آنها اغلب شروع به عرق کردن می کند – بنابراین، در خرید اینترنتی پاپوش بچه گانه گزینه ای را انتخاب کنید که از مواد قابل تنفس مانند پنبه یا پشم ساخته شده باشند. پاپوش بچه گانه با بسته شدن نوار چسب نیز یک انتخاب عالی است، زیرا می توانید پاپوش بچه گانه را طوری تنظیم کنید که کاملاً روی پای کودک شما قرار بگیرد. در نهایت، مهم ترین قسمت انتخاب یک جفت پاپوش بچه گانه، انتخاب سایز مناسب است. انگشتان پا هرگز نباید به هم فشرده شوند و ناحیه پاشنه باید به خوبی حمایت کند.

خرید تل بچه گانه و سایر لباس های کودک از دیجی بیبی

مجموعه دیجی بیبی مفتخر است با بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین، پوشاکی با بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا برای شما عرضه کند. این مجموعه با ارائه تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک باعث رضایت مشتریان خود شده است. شما می توانید از محصولات این مجموعه از طریق وبسایت به آدرس dgbabyclothes.com یا صفحه اینستاگرام آن ها دیدن کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا