اجتماعی

تداوم بارش برف، باران در ۱۷ استان

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد شدید طی امروز و فردا در ۱۷ استان خبر و نسبت به وقوع بهمن در دامنه‌های البرز هشدار داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز بارش برف و باران در گیلان، مازندران، گلستان ،خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال استان‌های قزوین، تهران، البرز، سمنان و بارش پراکنده در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان،کرمانشاه، زنجان، چهارمحال و بختیاری جنوب قزوین، جنوب البرز،جنوب تهران، شمال اصفهان، جنوب سمنان و جنوب خراسان رضوی پیش بینی می شود.

صبح فردا بارش پراکنده  در برخی مناطق شمال شرق روی می‌دهد و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه هفته آینده تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف پیش‌بینی شده است.

از پنجشنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد در اکثر مناطق کشور روی می دهد که کاهش دما در شمال شرق و شرق ۱۰ تا ۱۵ درجه، سواحل شمالی، جنوب شرق با استان های جنوبی البرز ۸ تا ۱۲ درجه و در مناطق دیگر ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

از روز دوشنبه هفته آینده افزایش تدریجی دما پیش بینی شده است. امروز وزش شدید باد در بیشتر مناطق کشور را با شدت بیشتر در نیمه شرقی جنوب مناطق مرکزی و استان های جنوبی البرز روی می دهد. فردا وزش باد شدید در جنوب شرق و شرق و شنبه در جنوب شرق ادامه خواهد یافت.

همچنین امروز احتمال وقوع بهمن در دامنه‌های البرز دور از انتظار نیست. پنجشنبه تا شنبه دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز و امروز و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا