اقتصادی

ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی + لینک سایت ۱۴۰۲

روش ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی را در ادامه بخوانید.

به گزارش روند بازار به نقل از اقتصادآنلاین، برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید.  مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است.پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. 

پس از خرید از طریق سایت ثبت نام لاستیک خودرو باید ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و هزینه پست (در صورت ارسال) را هم علاوه بر قیمت لاستیک بپردازید. موجودی سایت ثبت نام لاستیک دولتی در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ به‌روز می‌شود و بهتر است در این زمان‌ها برای خرید لاستیک به این سایت مراجعه کنید.  

برندسایز تعدادقیمت
لاستیک بارز ۱۶۵/۶۵R۱۳۱۱,۲۹۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۷۵/۶۰R۱۳۱۱,۳۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۷۵/۷۰R۱۳۱۱,۴۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۸۵/۶۰R۱۴۱۱,۵۷۲۰۰۰
لاستیک بارز ۱۸۵/۶۵R۱۴۱۱,۶۹۵,۰۰۰
لاستیک گلدستون۱۸۵/۶۰R۱۴۱۱,۵۶۴,۰۰۰
لاستیک گلدستون۱۸۵/۶۵R۱۴۱۱,۶۹۸,۰۰۰
لاستیک گلدستون۱۸۵/۶۵R۱۵۱۱,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر۱۸۵/۶۵R۱۴۱۱,۷۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر۲۰۵/۶۰R۱۴۱۱,۹۶۶,۰۰۰
لاستیک یزد تایر۲۰۵/۶۰R۱۵۱۲,۱۰۰,۰۰۰

لازم به ذکر است که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا