کسب و کار

ثروت را با دست به زندگی­ام دوختم

بجای کاهش هزینه ‌ها، بجای پس ‌انداز، درآمد خود را افزایش دهید. این راه حل من برای رسیدن به ثروت بود. من با کار در حوزه انواع پارچه و لباس توانستم درآمد خود را افزایش دهم و به ثروت برسم. اما این کار راحتی نبود. در ادامه میخواهم شما را راهنمایی کنم تا بتوانید راحت تر به ثروت برسید.

تپه بلوچی جدید قشنگ دست دوخت زیبای

یکی از این قدیمی ترین تمدنها تمدن بلوچستان می باشد که لباسی که توسط آنها دوخته می شود در بازارهای بین المللی در معرض نمایش قرار می گیرد و به همین دلیل بسیاری از کشورهای دیگر تمایل دارند تا با فرهنگ قوم بلوچ آشنا شوند.

مردم بلوچ معتقد هستند که تپه بلوچی جدید قشنگ دست دوخت زیبای جزئی جدا ناپذیر از فرهنگ آنهاست که از گذشتگان آنها به ارث رسیده است و آنها تمام تلاش خود را می کنند تا آن را حفظ کنند.

زنان بلوچ به صورت منظم برای افزایش مهارت خود در دوخت دست دوز لباس بلوچی به تمرین می پردازند و بعد از انجام فعالیتهای روزانه خود ساعتی از روز خود را به قلاب دوزی اختصاص می دهند و به طرز ماهرانه ای می توانند طرحهای بسیار عجیب و پیچیده ای را خلق کنند.

تپه جدید بانزل

بسیاری از مردم بلوچ که در استان سیستان و بلوچستان زندگی می کنند و هم چنین مردمانی که در جنوب افغانستان مانند منطقه قندهار سکونت دارند از لباسهای بلوچی و تپه جدید بانزل استفاده می کنند.

هر یک از طرحهایی که روی لباس بلوچی سوزن دوزی می شود دارای معنی خاصی می باشد به طور مثال طرح شیر نشانه قدرت و استقامت می باشد. برخی از طرحها ممکن است با آیینه های کوچکی بر روی لباس صورت بگیرند.

لباسهایی که توسط زنان بلوچ گل دوزی می شود بسیار زیبا و چشم نواز هستند و آنها برای انجام این کار از پارچه های با کیفیت و خوش رنگ استفاده می کنند و سه قطعه گل دوزی شبکه ای در اطراف گردن انجام می دهند و اصولاً این پارچه ها پارچه های صادراتی می باشند و زنان بلوچ تمام هنر خود را برای تزیینات لباس به کار می گیرند.

تپه جدید بانزل

پارچه کت و شلوار زنانه

تولیدکنندگان این نوع از لباسها از بهترین پارچه ها و با کیفیت ترین نوع آن برای دوخت بهترین کت و شلوار استفاده می کنند. پارچه کت و شلوار زنانه سرمه­ای رنگی مناسب برای هر جنسیت و سلیقه ای است و افراد بسیاری برای خرید این نوع محصول رنگ سرمه­ای و مشکی را انتخاب می کنند زیرا به راحتی با هر رنگی ست می شوند و این رنگ مورد علاقه بیشتر افراد است زیرا کمتر کسی است که رنگ مشکی را دوست نداشته باشد.

پارچه های مازراتی نیز استفاده زیادی در صنعت مد و لباس هستند و بسیاری از لباسها با استفاده از همین پارچه ها تولید می شوند و کیفیت خوبی نیز دارند. این پارچه ها در رنگهای متنوعی هستند و دوخت کت و شلوارها با به روز ترین رنگها در تنوع مختلف دوخته می شود و افراد به راحتی می توانند با توجه به سلیقه ای که دارند آنها را خریداری نمایند.

پارچه کت و شلوار زنانه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا