کسب و کار

خرابی ایزوگام

آمادگی ضعیف

جای تعجب نیست که برنامه‌ریزی و طرز کار ضعیف ۹۰ درصد از خرابی‌های ایزوگام را تشکیل می‌دهد. مانند تمام انواع کاردستی، آماده‌سازی سطح برای تولید یک روکش عالی بسیار مهم است. یکی از دلایل اصلی آماده سازی ضعیف کمبود زمان است، اغلب زمان کافی برای آماده سازی صحیح قبل از استفاده از غشاهای ضد آب وجود ندارد. هنگامی که به آخرین لحظه موکول شود، نصب اجزای مختلف کمکی و حیاتی عایق رطوبتی می‌تواند با شکست مواجه شود یا عملکرد غشا را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

عملکرد ضعیف، از جمله نصب نادرست، می‌تواند منجر به مشکلات نشت و همچنین محصول یا روش اشتباه استفاده شده شود. آماده‌سازی و نصب ضعیف نقاط اتصال بحرانی در سطوح عمودی و افقی نیز یکی از دلایل اصلی خرابی‌ها است، زیرا جزئیات ضعیف و پخت ناکافی محلول باندینگ می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر اثربخشی غشا بگذارد، جایی که باعث می شود ایزوگام ترک بخورد.

در اینجا ارزیابی صحیح اینکه آیا سطوح صاف، تمیز و عاری از هرگونه اعوجاج یا آوار هستند، ضروری است. حصول اطمینان از اینکه مشخصات ساخت به درستی رعایت می شود منجر به عملکرد بهینه ایزوگام می شود.

انتخاب ایزوگام بی کیفیت

انتخاب مواد نادرست می‌تواند به سرعت باعث شکست عایق رطوبتی در هر سازه‌ای شود. هنگامی که یک ماده متفاوت از آنچه برای آن در نظر گرفته شده است استفاده می شود، درمان یا کمتر مؤثر می شود یا به طور کامل عمل نمی‌کند.

مشابه آخرین علت اصلی، انتخاب نادرست مواد عایق رطوبتی، غشاهای مایع یا ورق، می‌تواند به آماده‌سازی ضعیف مرتبط باشد، زیرا فردی که مسئول تامین مواد است، جزئیات را بررسی نمی‌کند. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که دارای قابلیت ضد آب هستند با این وجود، این ها اغلب برای موارد، سناریوها و محیط های خاص استفاده می شوند. بنابراین، در صورت استفاده نادرست، این همان جایی است که مشکلات ضد آب ایجاد می شود.

علاوه بر این، پیروی نکردن از دستورالعمل‌های تعریف‌شده توسط سازنده می‌تواند باعث اختلال در کارکرد مواد شود و ممکن است برای رفع مشکل نیاز به کارهای اصلاحی باشد. به عنوان مثال، هنگام ضد آب کردن یک ساختمان تجاری – از پشت بام های سبز گرفته تا پشت بام و بالکن، مواد ضد آب باید با تمام مواد استفاده شده سازگار باشد. با این حال، با رعایت نکردن دستورالعمل ها و استفاده از محصول بر روی سطح ناسازگار، مشکلات تضمین می شود. شرکت ایزوگام کالا همواره با ارائه بیش از ۱۰ نوع برند پلیمری استاندارد و ایزوگام باکیفیت و خدمات مستقیم با ۱۲ سال گارانتی وضمانت کتبی معتبر به صورت فروش خام واجرا با دارا بودن کادر مجرب و دلسوز همواره درحال خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز است. تلفن تماس: ۰۹۱۳۷۰۹۸۶۲۲ ۰۹۱۳۷۲۷۹۱۸۹ آیت جهت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمائید.

شکست چسب

سومین شکست رایج عایق رطوبتی، رطوبت باقیمانده است که منجر به خرابی چسب یا جدا شدن چسب مواد عایق رطوبتی می شود. استانداردهای ساختمانی نیاز به خشکی بستر را برای نصب کلیه مواد پوشش کف روی بتن و ملات مشخص می کند. بسیار مهم است که یک سازنده یا پیمانکار عایق رطوبتی در آزمایش خشکی یک سطح قبل از اعمال سیستم عایق رطوبتی آگاه باشد.

بنابراین می توان با انتخاب Wolfin یا Cosmofin از Projex، یک غشای ضد آب که می تواند روی بسترهای مرطوب قرار گیرد، از این مشکل رطوبتی که در عایق رطوبتی مایع رایج است جلوگیری کرد.

پیمانکاران ضد آب باید به دانش انتخاب غشای ضدآب متناسب با سطح مورد کار مجهز باشند. اطمینان از انتخاب یک سیستم ضد آب کامل که شامل یک غشای ورقه ای با تمام لوازم جانبی است که به غشاء اجازه می دهد در برابر عوامل محیطی و/یا حرکت ساختمان مقاومت کند.

در عایق رطوبتی اصلاحی با متخصصان کار کنید

انتخاب یک کارشناس حرفه‌ای و آموزش دیده عایق رطوبتی که دارای گواهینامه و مجوز در زمینه عایق رطوبتی یا ایزوگام باشد، از هر گونه مشکل یا شکست در مورد ایزوگام ملک شما جلوگیری می کند. از تلاش برای رفع مشکل خودداری کنید و از یک متخصص برای بازرسی سایت خود و اطمینان از اعمال صحیح محصولات و روش‌شناسی کمک بگیرید.

خرابی عایق رطوبتی می تواند اثرات قابل توجهی بر ایمنی و ارزش یک ملک داشته باشد. یک پیمانکار ماهر مطمئن خواهد شد که محل آماده سازی شده است و مواد عایق رطوبتی به روشی صحیح و مخصوص توصیه های سازنده اعمال می شود. با طرز کار و استفاده صحیح از غشاهای عایق رطوبتی، می توانید مطمئن باشید که محلول عایق رطوبتی ساختمان شما در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. در صورتیکه به دنبال خرید ایزوگام اصفهان با کیفیت میگردید که دارای ضمانت نامه کتبی می باشد می توانید با تیم ایزوگام کالا تماس بگیرید. ایزوگام کالا به طور تخصصی در فروش ایزوگام سپربند، سهند تبریز و ایزوگام دلیجان فعالیت مینماید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا