کسب و کار

درآمد میلیونی از اینستاگرام دیگر یک آرزو نیست

امروزه شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، مهم ترین ابزار راه اندازی توسعه کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ است. به طور کلی در شرایط کنونی جامعه، شروع هر کسب و کاری نیاز به سرمایه زیادی دارد. بسیاری از افراد قادر به تامین سرمایه لازم برای شروع کسب و کار خود نیستند. همچنین، هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. بنابراین بهترین روش، استفاده از ابزار قدرتمند اینستاگرام است.

به کمک اینستاگرام می توانید به طور رایگان و در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از این راه درآمد خود را چندین برابر کنید.

اهمیت اینستاگرام در توسعه کسب و کار

از مهم ترین دلایل اهمیت اینستاگرام به منظور استفاده در استراتژی مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- افراد زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند

آمارها نشان می دهد ۳۳ درصد از مصرف کنندگان اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند. همچنین تعداد کاربران فعال اینستاگرام در هر روز بیش از ۴۰۰ میلیون نفر است. با درنظر گرفتن این ارقام نمی توان به راحتی از فرصت رایگان حضور و دیده شدن در این فضا برای کسب و کارهای نوپا یا حتی برندهای معتبر چشم پوشی کرد.

۲- اینستاگرام محدودیت مکانی و زمانی ندارد

برای کسب و کار های غیر مجازی محدودیت هایی وجود دارد؛ محدودیت جغرافیایی، محدودیت ارتباط با مشتری، محدودیت در ساعات فعال بودن فروشگاه یا مغازه و موارد دیگر. اما در فضای اینستاگرام می توانید ۲۴ساعت شبانه روز و بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، محصول یا خدمات خود را به تمام افراد در سراسر دنیا ارائه دهید.

۳- هر کسب و کاری در اینستاگرام امکان رشد دارد

افراد خلاق، کوشا و پرتلاش می توانند به راحتی از فضای اینستاگرام درآمدزایی داشته باشند. بسیاری از پیج های خلاقانه در مدت زمان کوتاهی توانستند محصولات یا خدمات خود را در اینستاگرام به فروش برسانند. البته کسب درآمد رویایی از طریق اینستاگرام راحت نیست. اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن در اینستاگرام دیده شوید و از رقبا پیشی بگیرید، پیشنهاد می کنیم از دانش متخصصان و افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید و از آن ها مشاوره بگیرید. استفاده از این تجربیات به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری در اینستاگرام به موفقیت برسید.

۴- در اینستاگرام می توان استراتژی کسب و کار خود را آنالیز کرد

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند صفحه  خود را  آنالیز و تجزیه و تحلیل کنند.

اهمیت اینستاگرام در توسعه کسب و کار

ابزار Instagram Insights یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل فعالیت  کاربر در اینستاگرام است. طبیعی است که با شناخت مخاطبان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها می توانید خدمات خود را بهبود ببخشید، در نتیجه مخاطبان بیشتری به سراغ شما خواهند آمد.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

چقدر می توان از اینستاگرام درآمد داشت؟ این سوال همیشه ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است. در واقع، جواب دقیق و قطعی برای این سوال وجود ندارد. زیرا میزان درآمد افراد از اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد. اما جالب است بدانید پرمخاطب ترین پیج های اینستاگرام در ایران حداقل روزی بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند!

 کسب درآمد از اینترنت ساده نیست. برای داشتن درآمد میلیونی از اینستاگرام باید خلاق باشید، زمان بگذارید و تلاشتان را چند برابر کنید 

اینستاگرام مارکتینگ یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه جایگاه ویژه ای در کسب و کارها پیدا کرده است. کمتر کسب و کاری را می توانید در ایران پیدا کنید که صفحه اینستاگرام نداشته باشد. حتی شرکت ها و برندهای معتبر نیز از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر از طریق اینترنت استفاده می کنند. عمده ترین روش های پولسازی در اینستاگرام عبارتند از:

روش های کسب درآمد از اینستاگرام
  • فروش کالا یا خدمات

فروش محصول یا ارائه خدمات از طریق اینستاگرام یکی از روش های درآمدزایی آنلاین است. شما ممکن است محصولی را برای فروش داشته باشید، این محصول حتما نباید کالا باشد. دانش و تخصص شما در یک زمینه خاص نیز نوعی محصول به شمار می رود.

به عنوان مثال اگر مربی بدنسازی هستید، می توانید با برگزاری دوره های مجازی بدنسازی، دانش خود را در اختیار فالوورهای خود قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.
فروش محصول یا خدمات در اینستاگرام تنها مختص کسب و کارهای نوپا نیست. بسیاری از فروشگاه ها یا شرکت های خدماتی که در دنیای واقعی فعالیت دارند، با فعالیت در فضای اینستاگرام تلاش می کنند مخاطبان هدف بیشتری را از این طریق جذب کرده و با فروش اینترنتی درآمد خود را افزایش دهند.

  • برندسازی

برندسازی یکی از روش های غیرمستقیم کسب درآمد در فضای اینستاگرام است. بسیاری از شرکت ها یا سازمان های بزرگ تلاش می کنند از طریق برندسازی در اینستاگرام مخاطبان زیادی را با فعالیت های خود آشنا کنند و سپس روی آنها بازاریابی انجام دهند. به عبارت دیگر، سعی می کنند مخاطبان خود را از کانال اینستاگرام به سمت وب سایت خود بکشانند و به کمک روش های نوین بازاریابی اینترنتی مخاطبان هدف بیشتری را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنند.

  • تبلیغات

کسب درآمد از طریق تبلیغ کسب و کارهای دیگر، یکی از روش های فوق العاده جهت کسب درآمد حرفه ای از اینستاگرام است. افرادی که مخاطبان زیادی دارند (بلاگرها) یا افراد مشهور (سلبریتی ها) با تبلیغ محصول یا خدمات کسب و کارها در پیج اینستاگرام خود، درآمد بسیار زیادی کسب می کنند. این تبلیغ می تواند به شکل مستقیم یا غیرمستقیم باشد.

به عنوان مثال، یک بازیگر ممکن است با تولید و اشتراک گذاری  یک محتوای سرگرم کننده، یک برند را به مخاطبان خود معرفی کند.

اینستاگرام ابزاری برای رسیدن به درآمد میلیونی

در دنیای دیجیتالی کنونی، رسیدن به درآمدهای میلیونی دیگر یک رویا نیست. با داشتن خلاقیت و پشتکار می توانید از پتانسیل شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام استفاده کنید و درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. البته داشتن پیج اینستاگرام پرمخاطب نیاز به صرف تلاش و زمان زیادی دارد. اما با کمی نبوغ و داشتن استراتژی مناسب مطمئن باشید که در فرصت کوتاهی می توانید موفق شده و به اهداف شغلی خود برسید.

اگر تصور می کنید وقت کافی برای حضور و مدیریت صفحه خود را ندارید یا نمی دانید باید از چه استراتژی هایی برای موفقیت در اینستاگرام استفاده کنید، می توانید از شرکت هایی که در زمینه اینستاگرام مارکتینگ تخصص دارند کمک بگیرید. این شرکت ها ضمن مشاوره و آموزش درآمدزایی از اینستاگرام، ارائه کلیه خدمات اینستاگرام را برای شما انجام می دهند. انجام امور فنی صفحه اینستاگرام، تولید محتوا، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، ایمن سازی پیج، ارائه ایده های جذاب و موثر در رابطه با تولید محتوا و… از جمله خدماتی است که توسط شرکت های خدمات اینستاگرام ارائه می شوند.

اینستاگرام ابزاری برای رسیدن به درآمد میلیونی

یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ، دارکوب است. این مجموعه با بهره گرفتن از نیروهای متخصص و باتجربه، خدمات اینستاگرام را به طور موثر و مفید برای شما انجام می دهد تا بتوانید ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف درآمدزایی خود برسید.

خبرنگار: بهروز مجیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا