کسب و کار

دیوار آرزو هایت را با فوم بچین

اگر آرزو هایی دارید که رسیدن به آن ها برای شما کمی سخت به نظر می رسد ما شما را راهنمایی خواهیم کرد شما می توانید با فعالیت در حیطه ی انواع فوم ها که بسیار پر سود هستند ثروت های بسیاری را برای خود جمع آوردی کنید و شرایط زندگی خود را تغییر دهید برای اینکار با ما باشید تا بیشتر با این حیطه ی کاری آشنا شوید.

فوم تخته ای

از مشخصات فوم تخته ای می توان به حالت ارتجاعی بودن آن اشاره کرد که پس از فشرده شدن به حالت اولیه خود باز می گردد این فوم می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند و گزینه بسیار مناسبی برای عایق کاری ساختمان ها می باشد این محصول در ورقه های نازک و یا تختهای تولید می شود که برای بسته بندی کردن محصولات مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

این فوم ها به خاطر داشتن مقاومت بالا از محصول در مقابل ضربه محافظت نموده و در کارتون محصولاتی مانند تلویزیون و یخچال از آن استفاده می گردد رنگ این محصول سفید می باشد و می توان برای قالبگیری و مسائلی مانند اسباب بازی سازی از آنها استفاده کرد.

فوم خشک

قیمت فوم خشک را باید بر اساس برند تولید کننده و شرکت تولیدی آن متغیر دانست که معمولاً نرخ آن با قیمت مواد پتروشیمی تغییر می یابد مشتریان می توانند با خرید عمده این محصولات تاثیر زیادی در کاهش نرخ فروش آن داشته باشند لازم است بدانید، به دلیل نوسانات قیمتی موجود در بازار نرخ فروش آن ها به طور دقیق مشخص نشده است.

می توان بازه نرخ فروش آن را بر اساس طول، عرض و ضخامت محصول از رولی ۵۰ هزار تومان ۱۵۰ تومان مشاهده نمود برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کاربرد های دیگر این محصول و نحوه خرید و فروش آن فقط کافی است که با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید قبل از اینکه به خرید فوم خشک بپردازید، باید فعالیت خود را در صنایع مختلف مشخص کرده و بر این اساس خرید خود را انجام دهید.

فوم خشک

فوم حباب دار

بر اساس آمارهای بدست آماده تولید فوم حباب دار به دلیل ظرفیت های بالای تولید در کشور به حد مطلوبی از رشد رسیده است قیمت فوم حباب دار به دلیل وابسته بودن به مواد اولیه که از پتروشیمی ها به دست می آید حالت نوسانی خود را دارد قیمت این دسته از فوم ها به ازای هر ۵۰ متر در بازه ۱۹۹ تا ۳۵۰ هزار تومان قرارد دارد. خرید و فروش فوم حباب دار نیازمند یک برنامه ریزی صحیح می باشد که متشکل از فروشنده معتبر و انبار نگه داری می باشد در این میان باید با کسی وارد معامله شد که اطمینان به تولید با کیفیت فوم حباب دار وجود داشته باشد چون جنس بی کیفیت باعث نا رضایتی مشتری می شود اگر می خواهید که با کیفیت ترین فوم حباب دار را خریداری کنید فقط کافی است با ما ارتباط برقرار کنید.

فوم حباب دار

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا