کسب و کار

راهنمای تصویری ثبت نام در بروکر آمارکتس

آمارکتس

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بروکرهای بازار فارکس با پانزده سال سابقه درخشان که فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۰۷ میلادی شروع کرد و اخیرا به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی مانند پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی از تریدرها در تمام ساعت‌های شبانه روز و در همه روزهای هفته، دریافت اسپرد یا کارمزد پایین، سرعت بالای واریز و برداشت، امکان واریز و برداشت ریالی بدون پرداخت کمسیون، ساده بودن کاربری، ارائه بونوس و طرح‌های تشویقی، ارسال اطلاعات آموزشی به تریدرهای مبتدی، متنوع بودن نمادهای معاملاتی، امکان افتتاح حساب اسلامی بدون سواپ و غیره در بین تریدرهای ایرانی طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، آمارکتس (A Markets) نام دارد. تریدرهای بازار فارکس برای انجام معاملات در پلتفرم‌های معاملاتی و استفاده از مزایای بروکر آمارکتس باید در این بروکر ثبت نام کنند. در این مقاله قصد داریم مراحل ثبت نام در آمارکتس را به صورت گام به گام و تصویری توضیح دهیم.

آموزش مراحل ثبت نام در آمارکتس

مراحل ثبت نام در این بروکر بسیار ساده است و اصلا پیچیده نیست. در ادامه این بخش ثبت نام در آمارکتس را به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم.

  1. مرحله افتتاح حساب

پس از اینکه لینک اصلی این کارگزاری را پیدا کردید، برروی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. دقت داشته باشید که به دلیل تعدد لینک‌های جعلی، بهتر است ابتدا به مقاله بروکر آمارکتس کراجعه کرده و سپس آخرین لینک مخصوص کاربران ایرانی را پیدا نموده و برروی آن کلیک نمایید. در اولین مرحله از مراحل ثبت نام در آمارکتس ابتدا باید به صفحه اصلی وبسایت بروکر A Markets وارد شوید و سپس فرم را با دقت و با استفاده از حروف لاتین پر کنید.

برای پر کردن قسمت نام و نام خانوادگی در این فرم بهتر است به اطلاعات موجود در پاسپورت خود مراجعه کنید تا نام و نام خانوادگی انگلیسی بدون غلط املایی درج شود. در قسمت ایمیل حتما باید آدرس یک ایمیل معتبر و فعال را وارد کنید‌. در بخش وارد کردن کد کشور به نمایش پرچم ایران دقت داشته باشید. برای شماره موبایل هم در اول شماره نیازی به درج عدد صفر نیست. پس از انتخاب پلتفرم معاملاتی مورد نظر نوبت به وارد کردن کد معرف می‌رسد. حالا باید قوانین و مقررات آمارکتس را که به صورت پیشفرض از قبل تیک خورده است، با دقت مطالعه کنید.

با کلیک روی گزینه ایجاد حساب کاربری حساب معاملاتی در بروکر A Markets فعال می‌شود. پس از اینکه حساب معاملاتی با کلیک روی گزینه ایجاد حساب کاربری فعال شد، پیام شماره حساب استاندارد به همراه رمز عبور برایتان ارسال خواهد شد. برای آدرس ایمیلی که وارد کرده بودید نیز همزمان سه پیام از طرف آمارکتس دریافت خواهید کرد. در ایمیل اول نام کاربری و رمز عبور کابین شخصی و در ایمیل دوم اطلاعات حساب معاملاتی قابل مشاهده است. ایمیل سوم نیز برای تایید آدرس ایمیل ارسال می‌شود. با کلیک روی دکمه کابین شخصی و وارد کردن ایمیل و رمز عبور ارسال شده از طرف بروکر وارد کابین شخصی خود در بروکر خواهید شد.

راهنمای تصویری ثبت نام در بروکر آمارکتس
  1. مرحله تایید یا وریفای کردن آدرس ایمیل

دومین مرحله از مراحل ثبت نام در آمارکتس مرحله تایید یا وریفای کردن آدرس ایمیل است. بعد از اینکه وارد کابین شخصی خود شدید، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. لینکی که در ایمیل سومی که از طرف بروکر ارسال شده، در واقع حاوی لینک تایید ایمیل است. در این مرحله بعد از کلیک کردن روی گزینه تایید ایمیل به ایمیل سومی که در مرحله اول دریافت کرده بودید، بروید و سپس گزینه تایید کنید را بزنید تا آدرس ایمیل تایید شود. در صورت عدم دریافت پیام تایید روی گزینه ایمیل را دوباره ارسال کنید بزنید. در انتها با کلیک روی گزینه Confrim وارد مرحله بعدی ثبت نام در بروکر A Markets خواهید شد.

راهنمای تصویری ثبت نام در بروکر آمارکتس
  1. مرحله تایید شماره موبایل

سومین مرحله از مراحل ثبت نام در آمارکتس مرحله تایید شماره موبایل است. پس از این که مرحله تایید ایمیل را پشت سر گذاشتید و روی دکمه Confrim کلیک کردید، در سومین مرحله وارد کابین شخصی خود خواهید شد. در کابین شخصی با کلیک بر روی تایید تلفن وارد صفحه‌ تایید شماره تلفن خواهید شد. در این مرحله در صورت درست بودن شماره موبایل گزینه تایید را بزنید. اما اگر قصد دارید با یک شماره موبایل جدید وارد حساب کاربری خود شوید، شماره جدید را در این قسمت وارد کرده و دکمه تایید را بزنید. با کلیک روی گزینه تایید شماره تلفن به شماره موبایل شما از طریق پیامک یک کد ارسال خواهد شد. با وارد کردن کد دریافتی گزینه تایید تلفن در سایت بروکر A Markets تیک می‌خورد.

راهنمای تصویری ثبت نام در بروکر آمارکتس
  1. مرحله احراز هویت

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله تایید شماره تلفن وارد مرحله چهارم ثبت نام در آمارکتس یعنی مرحله احراز هویت و بارگذاری مدارک می‌شوید و با صفحه‌ای که در زیر مشاهده می‌کنید، روبرو خواهید شد. در این صفحه باید عکس تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این بروکر شامل عکس شناسنامه، عکس کارت ملی و عکس کارت بانکی، عکس پاسپورت و عکس گواهینامه را آپلود کنید. به این نکته توجه داشته باشید که پاسپورت و گواهینامه حتما باید دارای اعتبار باشند و از تاریخ انقضای آن‌ها نگذشته باشد.

برای پر کردن فیلدهای موجود در این صفحه نیز نام و نام خانوادگی باید به انگلیسی وارد شود و تاریخ تولد و همچنین تاریخ صدور پاسپورت نیز مطابق با تاریخ میلادی باشد. بعد از اینکه همه فیلدها را با دقت پر کردید و عکس کارت بانکی را نیز از طریق کلیک روی کادر نارنجی آپلود کردید، دکمه ارائه فایل و مدارک را بزنید تا پیام تایید مدارک ارسالی برای شما ارسال شود. مدارک هویتی ارسال شد به آمارکتس بعد از بررسی‌های لازم در عرض ۲۴ ساعت تایید می‌شود و ایمیل تایید مدارک برایتان ارسال خواهد شد. جالب است بدانید که در بروکر A Markets ارسال مدرک مربوط به آدرس محل سکونت کاربر ضروری نیست. بعد ازبه پایان رسیدن مرحله احراز هویت با کلیک روی گزینه متشکرم به کابین شخصی خود در آمارکتس وارد خواهید شد.

  1. ورود به کابین شخصی و افتتاح حساب معاملاتی جدید

بعد از اتمام مرحله احراز هویت و تایید مدارک ارسال شده توسط آمارکتس وارد یکی از مجهزترین کابین‌های شخصی با کاربری بسیار ساده در بین بروکرهای بازار فارکس می‌شوید. در این بخش برای دسترسی به تمام خدمات ارائه شده توسط بروکر A Markets می‌توانید وارد منوی سمت راست موجود در صفحه کابین شخصی شوید. در این منو به ترتیب از بالا به پایین گزینه‌هایی شامل واریز و برداشت، معامله کردن، پلتفرم معاملاتی، کپی تردینگ، پروفایل، دست‌آوردها، کش بک A Markets و سرویس‌ها را مشاهده خواهید کرد.

اگر توجه کرده باشید زمانی که برای ثبت نام در این بروکر اقدام کردید به صورت اتوماتیک یک حساب استاندارد برایتان توسط خود بروکر ایجاد می‌شود. اگر بخواهید معاملات خود را در یک حساب معاملاتی به جز حساب استاندارد انجام دهید باید از طریق منوی سمت راست کابین شخصی گزینه معامله کردن را انتخاب کنید. از لیستی که برای شما باز می‌شود، روی گزینه حساب واقعی جدید کلیک کرده و برای باز کردن یک حساب real یا واقعی از بین گزینه‌های مختلف اقدام کنید. در این مرحله ابتدا باید پلتفرم معاملاتی و ارز پایه و سپس نوع حساب خود را مشخص کنید. برای حداقل نگه داشتن ریسک معاملات توصیه می‌کنیم که لوریج در یک بازه معقول باشد. در پایان این مرحله با کلیک روی افتتاح حساب واقعی حساب معاملاتی جدید فعال شده و نام کاربری و رمز عبور نیز به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مراحل ثبت نام در آمارکتس را به صورت تصویری آموزش بدهیم. این مراحل شامل مرحله افتتاح حساب، تایید یا وریفای کردن آدرس ایمیل، مرحله تایید شماره موبایل، مرحله احراز هویت و مرحله ورود به کابین شخصی و افتتاح حساب معاملاتی جدید است. امیدواریم بعد از ثبت نام در این بروکر و انجام معاملات مختلف سود خوبی به دست بیاورید. این مقاله، بخشی از مقاله جامع بروکر آمارکتس در وبسای بهترین هست بوده که می‌توانید برای مطالعه‌ی آن یا سایر مقالات مشابه، برروی لینک قبلی کلیک نمایید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا