کسب و کار

راهنمای خرید و قیمت تلویزیون فیلیپس اروپایی philips

آشنایی با تلویزیون های فیلیپس

فیلیپس یکی از کمپانی‌های نام آشنا در بازار ایران و جهان است که انواع محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی را با کیفیت عالی و بی‌نظیر تولید و طراحی کرده است. امروزه شاهد تولید انواع تلویزیون ها در سایزها و اندازه‌های مختلف از این برند با کیفیت هستیم که هر کدام از آن ها ویژگی‌ها و فناوری‌های متفاوتی دارند. اگر از علاقه‌مندان به خرید و قیمت تلویزیون فیلیپس این کمپانی هلندی هستید، با ادامه متن baneeh.com همراه شوید تا با انواع تکنولوژی ها و فناوری‌های خوب و کارآمد تصویر، صدا و… در تلویزیون‌های فیلیپس آشنا شوید.

ارائه فضایی فراتر از سطح نمایشگر با آمبی لایت Ambilight فیلیپس

یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین و منحصر به فردترین تکنولوژی‌هایی که در مدل تلویزیون های فیلیپس با آن روبرو می‌شویم،  آمبی لایت « Ambilight » است. بی شک وجود این فناوری در تلویزیون های فیلیپس ، دید شما را به دیدن تصاویر و محتوا بر روی نمایشگر برای همیشه تغییر می دهد. این فناوری با استفاده از لامپ های ال ای دی که در قسمت پشت پنل قرار می گیرند ، رنگ و نور را مطابق با محتوای در حال پخش ، بر روی دیوار پشت تلویزیون منعکس می کند.

آمبی لایت فیلیپس philips مدل های متنوعی دارد ؛ آمبی لایت دو طرفه ، سه طرفه و چهار جهته. در مدل های چهار جهته نور و رنگ در هر ۴ طرف نمایشگر بر روی دیوار منعکس می شود که جلوه ای بی نظیر و فوق العاده را فراهم می کند. فضای ایجاد شده توسط این فناوری ، واقعا شگفت انگیزه.

آمبی لایت فیلیپس

کیفیت بی نظیر تصاویر با موتور P5 Perfect Picture Engine

پی ۵ پرفکت « P5 Perfect Picture Engine » یکی از موتورهای پردازشگر تصویر در تلویزیون های فیلیپس است.  P5یکی از انواع موتور پردازنده تصویر است که با تجزیه و تحلیل تصاویر از لحاظ وضوح ، رنگ ، کنتراست و حرکت موجب بهبود کیفیت تصویر خواهد شد. این موتور پردازشگر تصویر که در مدل های پرچم دار کمپانی فیلیپس قرار دارد ، ۵۰ درصد عملکرد و کارایی بهتر را نسبت به سایر موتورهای پردازشگر تصویر این کمپانی فراهم می کند. مجموعه های پرچم دار سری جدید تلویزیون های فیلیپس به لطف معرفی موتور پردازشگر برجسته P5 از بهبود قابل توجهی در کیفیت تصویر برخوردار خواهند شد. از این رو شما تصاویر را فوق العاده با کیفیت بر روی نمایشگر تلویزیون خواهید دید.

نمایش طبیعی تصاویر با فناوری Pixel Precise Ultra HD

پیکسل پریسس اولترا اچ دی « Pixel Precise Ultra HD » از فناوری های تصویر است که کیفیت تصویر را برای ارائه تصاویر متحرک روان و در عین حال واضح با کنتراست ، جزئیات و عمق زیبا بهینه می کند. در تلویزیون های فیلیپس مجهز به Pixel Precise Ultra HD می توانید تصاویر را با رنگ های سیاه عمیق تر ، سفیدهای روشن تر و زنده ترین و درخشان ترین رنگ ها ببینید. در این صورت تصاویر بسیار واقعی تر و زنده تر و البته طبیعی تر بر روی نمایشگر دیده می شوند. موتور Philips Pixel Precise Ultra HD هر تصویر ورودی را به وضوح خیره کننده UHD روی صفحه نمایش شما تبدیل می کند. از یک تصویر متحرک صاف و در عین حال واضح و کنتراست استثنایی لذت ببرید.

نمایش تصاویر با کیفیت با فناوری Micro Dimming Pro

میکرو دایمینگ پرو « Micro Dimming Pro » یکی دیگر از فناوری های تصویر در تلویزیون های فیلیپس است که با وجود پردازنده های قوی ، رنگ و کنتراست و وضوح تصویر را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. در این صورت تفاوتی ندارد در چه محیطی با چه میزان نوری تلویزیون قرار دارد ؛ در هر صورت رنگ های تیره و روشن کامل و واضح نمایش داده می شوند.

میکرو دایمینگ تلویزیون فیلیپس

حرکتی روان و صاف با فناوری Perfect Motion Rate

یکی از فناوری هایی که به صحنه های پر تحرک کمک می کند تا واضح و روان نمایش داده شوند ، پرفکت موشن ریت « Perfect Motion Rate » است. این جادوی دیجیتال حرکت فوق العاده روان و واقعی را در تلویزیون Ultra HD شما تضمین می کند. میزان Perfect Motion Rate در هر تلویزیونی متفاوت است. این عدد نشان دهنده مقدار حرکت فوق العاده روان و واقعی است. هرچه این نرخ بالاتر باشد ، تصاویر پر تحرک ، واضح تر و روان تر نمایش داده می شوند. از این به بعد بر روی نمایشگر تلویزیون ، صحنه های پر تحرک از جمله رویدادهای ورزشی ، فیلم های اکشن و … با کیفیت بی نظیر و بسیار روان و بدون تاری نمایش داده می شوند.

ارتقای کیفیت تصویر Upscaling

از دیگر فناوری های خوب تلویزیون های فیلیپس می توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر اشاره کرد. این فناوری با موتور پردازشگر Upscaling و Ultra Resolution ، محتوا را تجزیه و تحلیل می کند تا هر محتوایی را با کیفیت بهتر ، واضح تر و دقیق تر به نمایش بگذارد. پس مهم نیست که محتوا از چه منبعی تولید شده است ، در هر صورت بر روی تلویزیون فیلیپس با قابلیت ارتقای کیفیت تصویر ، زیبا و پر وضوح دیده می شود.

تصویر پر جنب و جوش با فناوری HDR

تلویزیون ۴K UHD فیلیپس با تمام فرمت های اصلی HDR از جمله HDR10 سازگار هستند. فرقی ندارد که شما در حال تماشای چه محتوایی هستید ؛ سایه ها عمیق تر خواهند بود و سطوح روشن خواهند درخشید. در کل با وجود HDR در تلویزیون های فیلیپس ، تصاویر در حال پخش بر روی صفحه نمایش رنگ ها را واقعی تر و با جزئیات بیشتر به نمایش می گذارد. محتوای HDR بسیار روشن تر ، با دقت نور بالاتر و کنتراست بیشتر تولید شده اند. با خرید تلویزیون هایی که از این فرمت پشتیبانی می کنند لذت کیفیت عالی سینما را در خانه تجربه خواهید کرد. می توانید تلویزیون های فورکی فیلیپس را در baneeh.com ببینید.

Dolby Vision چیست؟

پشتیبانی از فرمت های صوتی و ویدیویی ممتاز Dolby به این معنی است که محتوای HDR که تماشا می کنید بسیار با شکوه به نظر می رسد. دالبی ویژن « Dolby Vision » یکی از فرمت های HDR است که روشنایی عالی ، کنتراست خوب و رنگ های طبیعی تر و زنده تر را به نمایش می گذارد. مدل تلویزیون های فیلیپس که از این فرمت پشتیبانی می کنند ، محتوای فوق الاده با کیفیت را به نمایش خواهند گذاشت.

صدای فراگیر Dolby Atmos

دالبی اتموس « Dolby Atmos » از جمله فناوری های صوتی در تلویزیون ها و سیستم های صوتی خانگی است که صدایی فراگیر را ارائه می دهد. این فناوری با ارائه صدای سه بعدی و همه جانبه ، حس غوطه ور شدن را در شما ایجاد می کند. وجود این فناوری در تلویزیون های فیلیپس موجب می شود تا شما بازی کردن و تماشای فیلم ها و گوش دادن به موسیقی ها را بسیار هیجان انگیز تر از قبل تجربه کنید.

خرید تلویزیون فیلیپس

HLG (Hybrid Log Gamma)

HLG مخفف عبارت Hybrid Log-Gamma به معنای  ترکیب لگاریتم گاما است. HLG هم یکی از فرمت های کیفیت تصویر خانواده HDR است که برای پخش زنده مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری HLG می تواند توسط دریافت کننده های HDR و غیر HDR نسل قبل رمزگشایی شود.

دیدن رنگ های بیشتر با Wide Colour Gamut

وسعت رنگ گسترده « Wide Colour Gamut » از دیگر فناوری های تصویر در تلویزیون های فیلیپس است که با ارائه طیف گسترده تر رنگ ها ، تصاویر را واقعی تر و زنده تر به نمایش می گذارد. هدف این فناوری در تلویزیون ها بهبود بخشیدن کیفیت رنگ ها است.

قابلیت ضبط USB recording

اکثر مدل تلویزیون های فیلیپس با قابلیط ضبط محتوای در حال پخش همراه شده اند. شما می توانید با متصل کردن یک فلش USB ، محتوای در حال پخش را ذخیره کنید. از این رو شما می توانید چندین بار از دیدن محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

سیستم عامل اندروید و حافظه داخلی

امروزه اکثر تولید کننده گان معتبر و نام آشنا سعی کرده اند برای دسترسی آسان تر به برنامه ها و تنظیمات ، از سیستم عامل های محبوب و کاربردی استفاده کنند. فیلیپس هم برای اینکه از سایر رقبای خود جا نماند ، تلویزیون های هوشمندش را به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز کرده است. مدل های جدید این سیستم عامل را می توانید در جدیدترین تلویزیون های فیلیپس ببینید. اندروید رابط کاربری قوی با گرافیک بالا را ارائه می دهد.

شما می توانید به سیل گسترده ای از انواع برنامه ها و اپلیکیشن های محبوب دسترسی داشته باشید. امکان دانلود و نصب برنامه ها و بازی ها در دسترس شما قرار داده شده است. اکثر مدل تلویزیون اندروید فیلیپس با حافظه داخلی همراه شده اند که قسمتی از آن برای نصب برنامه ها است.

  • برای دیدن تلویزیون های اندرویدی فیلیپس عبارت روبرو را در گوگل جستجو کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید تلویزیون فیلیپس از بانه دات کام

کنترل تلویزیون با صدا ! Google Assistant

برخی از مدل تلویزیون های اندرویدی فیلیپس با دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت Google Assistant همراه شده اند. شما می توانید تلویزیون را از طریق Google Assistant با صدای خود کنترل کنید. شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون ، فرمان های صوتی خود را از طریق Google Assistant به تلویزیون انتقال دهید.

اشتراک گذاری محتوا با Screen mirroring

یکی از راه های اتصال گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به کابل ، اسکرین میرورینگ « Screen mirroring » است. در مدل تلویزیون های فیلیپس که مجهز به Screen mirroring هستند ، می توانید با اتصال از راه دور ، گوشی های موبایل هوشمند و تبلت های خود را به تلویزیون متصل کنید. البته ناگفته نماند که گوشی ها و تبلت ها هم باید از قابلیت اسکرین میرورینگ پشتیبانی کنند. با این کار می توانید از دیدن محتوای داخل گوشی بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

پردازنده چهار هسته ای Quad Core

امروزه اکثر مدل تلویزیون های موجود در بازار هوشمند طراحی شده اند و قابلیت نصب برنامه ها و بازی ها را دارند. برای ارتقای پردازش های تلویزیون ، کمپانی فیلیپس مانند دیگر رقبای خود از پردازنده مرکزی ۴ هسته ای در مدل های بالارده خود بهره گرفته. از این رو پردازش های تلویزیون بسیار سریع و روان انجام می شوند.

قیمت تلویزیون فیلیپس

گیرنده های دیجیتال DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2

DVB به معنای پخش دیجیتال ویدیو است که انواع مختلفی دارد. DVB-T/T2 از انواع گیرنده های دیجیتال هستند که برای پخش شبکه های داخلی دیجیتال کاربرد دارند. DVB-T2 نسخه پیشرفته تر DVB-T است. DVB-C به معنای پخش دیجیتال برنامه ها با استفاده از کابل است. DVB-/S/S2 هم برای پخش محتوای دیجیتال خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. فیلیپس یکی از کمپانی هایی است که سعی کرده مدل های مختلف را با تعداد زیادی از گیرنده های داخلی تولید کند. از این رو با خرید تلویزیون فیلیپس ، دیگر نیازی به تهیه دستگاه گیرنده ندارید و می توانید از دیدن تمامی شبکه های دیجیتال لذت ببرید.

 قابلیت اشتراک گذاری با Bluetooth 5.0

همه ما می دانیم که بلوتوث یکی از راه های اتصال دستگاه های مختلف برای اشتراک گذاری محتوا است. امروزه تلویزیون ها هم به این قابلیت مجهز شده اند تا شما بتوانید بدون نیاز به کابل ، گوشی های هوشمند ، تبلت ها،  هدفون ها ، ماوس ، کیبورد و … را به تلویزیون متصل کنید. این فناوری هر ساله در نسخه های جدیدتر ارائه می شود که سرعت بالاتری دارد.

جمع بندی تلویزیون فیلیپس

در اینجا سعی کردیم مهمترین تکنولوژی ها و فناوری های تلویزیون های فیلیپس را برای شما شرح دهیم که هر کدام به نوبه خود ، بر روی قیمت تلویزیون فیلیپس تاثیر گذار هستند. از این رو لازم است قبل از خرید تلویزیون فیلیپس سعی کنید با توجه به نیازهای خود ، مدل مناسب را بخرید. این کمپانی هم مانند دیگر رقبای خود سعی کرده مدل های میان رده و بالارده را تولید کند تا هر شخص بتواند با توجه به نیاز خود ، مدل مناسب را خریداری کند. بالا رده ها از جدیدترین و نوین ترین و با کیفیت ترین فناوری ها بهره برده اند. اما میان رده ها امکانات محدود تری دارند و قیمت ارزان تر.

برای مشاهده همه تلویزیون های جدید فیلیپس این کلمه روبرو را جستجو کرده و اولین نتیجه را باز کنید : قیمت تلویزیون فیلیپس بانه دات کام

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا