کسب و کار

شکست های مالی ام را با آجر ترمیم کردم

من از شکست هایی که میخوردم به چشم پله ای بسوی موفقیت نگاه مکیردم و این دیدگاهم موجب شد هرچه سریعتر به مقصد خود برسم. من در کسب و کار آجر مشغول هستم و به نقطه ی موفقیت رسیدم، حال قصد دارم چند نمونه از این محصولات را به شما عزیزان معرفی کنم.

آجر نسوز قم

به تازگی در شهر قم نمایندگی آجر نسوز قم افتتاح شده و بهترین انواع خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند، آنها انواع مختلف آجرهای شاموتی، آلومینی و آجرهای سبک را ارائه می کنند، این محصولات دارای ابعاد مختلفی هستند و ابعاد آنها به صورت ۷ در ۲۸ برآورد می شود و می توان گفت که ضخامت این محصولات حدود دو و نیم سانت می باشد. می توان گفت که در هر کدام از این روشها بندکشی متفاوت می باشد. استفاده از آجر نسوز مشهد به خاطر دارا بودن استحکام بسیار بالا همواره مورد توجه می باشند، آنها در محیطهای مختلف کارایی دارند و استفاده از این محصولات برای محیطی مناسب است که شاهد تغییرات دمایی بالایی است، چون کیفیت ساخت این محصولات بسیار بالا بوده سطح آنها هیچ گاه دچار شوره نمی شود و با پخت بسیار عالی که دارند، انواع مواد معدنی و مواد آلی موجود در خاک را از بین برده و هیچ گاه آجرها را دچار شوره نمی کنند، این نوع از آجرهای ساخته شده در کشور ما و نیز آجر فشاری دارای نشان ملی هستند و استاندارد آنها مورد تایید می باشد.

آجر نسوز صخره ای

تمام متقاضیان با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که برای خرید در نظر دارند می توانند از نمونه های مختلف آجر نسوز صخره ای برای نمای خارجی یا مصرف در داخل سازه خود استفاده نمایند. آجر نسوز مشکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه از آجر نسوز می باشد که دارای رنگ مشکی تیره و یا به صورت دودی تولید می شود و می توان با اطمینان از کیفیت و مقاومت بسیار بالای این کالا در نمای سازه استفاده نمود. مقاومت بی نظیر آجر مشکی به استفاده کننده این امکان را می دهد که برای مدتی بسیار طولانی از این کالای بسیار با کیفیت با همان رنگ و خصوصیات اولیه استفاده نمایند. بسیاری از برای بند کشی این نوع آجر از رنگ کاملا متضاد مانند رنگ سفید استفاده می کنند ولی بسیاری دیگر از رنگ همرنگ یا با کمی اختلاف رنگ استفاده می کنند، در بسیاری از جاها دیده شده که در کنار استفاده از آجر مشکی نسوز از انواع رنگ دیگر مانند آجر در رنگ های روشن نیز استفاده می شود. تمام این موارد به صورت کاملا سلیقه ای اعمال می شود و می دانید که به تعداد افراد می توان تعداد سلیقه های مختلف داشت. آجر نسوز نما صخره ای نمونه ای بسیار شیک و زیبا از انواع آجر نسوز است که امروزه بسیاری از افراد به دلیل زیبایی ظاهری و رنگ این کالا ترجیحا از آن استفاده می کنند، آجر نسوز نما در انواع مختلف و به فراوانی تولید و در تمام مراکز مجاز در اختیار تمام متقاضیان می باشد.

اخبار مرتبط
آجر نسوز صخره ای

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید کف فرش نیز مانند همه آجر‌های نسوز از موادی تشکیل می‌شوند که در مقابل عوامل محیطی مقاومت بالایی داشته باشند. نسوز بودن این نوع آجرها مزیت‌های زیادی به همراه دارد؛ از جمله مقاومت آن‌ها در برابر عوامل محیطی. پایه ی اصلی این آجرها از رس و مواد معدنی تشکیل شده است لذا برای مقاومت واستحکام بیشتر و بر اساس محیط مورد استفاده از مواد دیگری مثل ماسه آهکی ماسه سیمان و بتن تشکیل شده اندکه مقاوم ترین آنها نوع بتنی می باشد.

آجر نسوز سفید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا