کسب و کار

قله های ثروت را فتح کردم

افراد ثروتمند از یک منبع انرژی بی حد و بهره می‌برند و قدرت فوق ‌العاده ‌ای در پیگیری اهداف خود دارند. این افراد یاد گرفته‌اند از استعدادهای خدادادی خود به خوبی استفاده کنند و از همین طریق مهارت ‌های لازم را برای رسیدن به هدف مورد نظر خود به دست بیاورند. شناسایی، فعال کردن و پرورش استعدادهای طبیعی یکی از بارزترین خصیصه‌های افراد موفق به شمار می ‌رود. من نیز با شناخت مهارت های خود در تجارت تواستم تبدیل به فرد ثروتمندی بشوم.

فرش ۹ متری فرهی

استفاده از فرش در خانه های تمام ایرانی ها انجام پذیرفته و با توجه به ابعاد خانه از فرشهای ۶ متری ۹ متری و ۱۲ متری استفاده می کنند. فرش ۹ متری فرهی با داشتن طرح های بسیار زیبا با استفاده از رنگ‌های جذاب جزو فرش های دارای متقاضی زیاد به حساب آمده و و هر ساله تعداد بالایی از این فرش عرضه می گردد.

برای خرید فرش نکات زیر را در نظر داشته باشید تا دچار خسارت مالی نشوید. حتما به رنگ فرش توجه کنید و طرح و رنگ آنها را مناسب با فضای خانه خود انتخاب کنید. رنگ‌، طرح و نقش و نگار به کار رفته در فروش نیز بسیار حائز اهمیت است. اندازه فرش را مناسب با مکان مورد نظر انتخاب کنید.

فرشهای دکوراتیو بیشتر برای افرادی می باشد که قصد استفاده کردن از آن را نداشته و فقط به عنوان نما در وسط پذیرایی خود قرار می دهن

فرش ۹ متری عظیم زاده

هر فرشی از جمله فرش ۹ متری عظیم زاده برای خود مشخصاتی دارد.

از لحاظ جنس الیاف مثل اکرولیک پلی استر پشمی و غیره تولید می شود.

مهمترین دغدغه اصلی مشتریان قیمت فرش ۹ متری عظیم زاده است.

در خصوص قیمت فرش تمامی فرش های عظیم زاده از کیفیت بالایی برخوردار است که صادرات زیادی به کشورهای دیگر دارد.

اما قیمت این فرش ها ارزان تر از فرش دستبافت عظیم زاده است قیمت این فرش بین ۲ تا ۶ میلیون متغیر می باشد.

فرش هایی که از الیاف های با کیفیت تر تولید شده اند قیمت آن بالاتر از سایر فرش ها می باشد.

فرش 9 متری عظیم زاده

فرش ۹ متری گل برجسته

فرش ۹ متری گل برجسته ابعاد آن تقریبا دقیق بوده و در سایز های ۲/۵ در ۳/۵ یا غیره وجود دارد شکل زیبا و طرح های جدید و بخصوص آن هر کسی را مجذوب خودش می کند.

از نخ و پشم رنگ های بخصوص و دستگاه مخصوص جهت برجسته کردن گل ها و طرح های آن استفاده می شود و زیبایی خاصی به این فرش ها می دهد.

فرش صادراتی در کشور ما موجب ارز آوری شده و همین امر باعث شده است تا بسیاری از جوانان وارد بازار کار شوند.

برخی از فرشها حالت دکوراتیو داشته و نازک می باشند.

اما برخی دیگر برای نشستن و استفاده شدن ساخته شده اند و به همین دلیل ضخامت بیشتری نسبت به نوع دکوراتیو دارد.

فرش 9 متری گل برجسته

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا