کسب و کار

هوش مالی مرا به ثروت میلیاردی رساند

منظور از هوش مالی این است که شما بتوانید با سبک و سنگین کردن مسائل مختلف و در نظر گرفتن جوانب پول‌ ساز بهترین گزینه سودآور را انتخاب کنید و با یک برنامه عالی برای موفقیت و ثروتمند شدن گام بردارید. لذا برای سرمایه‌ گذاری هوشمندانه ابتدا لازم است که فرصت‌ های عالی را شناسایی کنید. به این منظور به معرفی حوزه پول ‌ساز پد بهداشتی می ‌پردازم. 

پد بهداشتی روزانه

پد بهداشتی روزانه مناسب استفاده برای روزهای اخر قاعدگی است، برای کسانی که شدت خونریزی کمی دارند. به علاوه بسیاری از خانم ها به صورت روزانه برای جلوگیری از کثیف شدن لباس زیرشان و جلوگیری از حساسیت از پد روزانه استفاده می کنند. پد های بهداشتی مخصوص دوران قاعدگی در اندازه ها و سایزهای متفاوتی تولید و روانه بازار شده است. جذب خون هر کدام ازین پد ها نیز با یکدیگر متفاوت است، پد های بهداشتی روزانه به نسبت سایر پد ها اندازه کوچکتری دارد. به همین دلیل است که توصیه می شود که از این پد بهداشتی روزانه در روزهای اخر قاعدگی استفاده شود، همچنین می‌توان برای ترشحات روزانه از این پد استفاده کرد.

پد بهداشتی بانوان

پد بهداشتی بانوان را می توان از مراکز فروش معتبر تهیه کرد. می توان گفت در دوره قاعدگی حجم رحم بیشتر می شود، احتمال عفونت و جذب آلودگی بالاتر می رود. در نتیجه اگر بهداشت رعایت نشود و یا از پدهای بهداشتی مناسب استفاده نشود احتمال ایحاد عفونت در بانوان بسیار بالا می رود. از مشخصات پد بهداشتی بانوان این است که یکبار مصرف هستند و از قسمت پشت دارای چسب است که در لباس زیر فیکس می شوند. پد بهداشتی بانوان دارای انواع مختلفی هستند که شامل نوع ساده، بال دار، نازک، مشبک، بلند، مخصوص شب یا روز است. استفاده از هر کدام از این پدهای بهداشتی مزایا و معایب خود را دارد که با توجه به نیاز مصرف شما در نظر گرفته می شود.

پد بهداشتی بانوان

پد بهداشتی لدورا

پد بهداشتی لدورا نازک است و قدرت جذب بالایی دارد و می‌توان در طول چند ساعت از آن استفاده کرد. این پد برای شخص مصرف کننده هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. این پد بهداشتی رایحه اسطو خودوسی که دارد باعث کم شدن درد قاعدگی و همچنین حفظ آرامش شخص می شود. این پد قدرت استحکام زیادی دارد و در حین فعالیت های سنگین پاره و خراب نمی شود. این محصول مانع از عرق سوز شدن بدن می شود و شخص با آن احساس راحتی می کند. با استفاده از این محصول مرغوب هیچ گاه به عفونت های اداری و رحم مبتلا نمی شوید.

پد بهداشتی لدورا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا