اقتصادی

سیگنال مهم تکنیکال برای بیت کوین

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین یک مقاومت استاتیک مهم در محدوده ۴۷ هزار دلار دارد و بسیاری از کارشناسان عقیده شکسته شدن این مقاومت به راحتی صورت نمی‌گیرد.

امید فدوی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد این ارز برای شکستن مقاومت خود مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان دارد. همچنین مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بازار فعلا مناسب نوسان‌گیری است و قیمت ۴۳ هزار دلار می‌تواند محدوده حمایت خوبی برای فعالان باشد.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده است اما به نظر می‌رسد خط آبی دوباره تمایل دارد به خط قرمز نزدیک شود.

شاخص مقاومت نسبی هم از زیر محدوده خنثی دوباره صعودی شده اما هنوز سیگنالی برای بازار ندارد. mfi هم در محدوده خنثی حرکت می‌کند و هنوز سیگنالی برای بازار ندارد.

همچنین به نظر می‌رسد بیت‌کوین در نمودار چهار ساعته یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده است اما برای تصمیم‌گیری بر اساس این الگو باید منتظر تایید باشیم. به نظر می‌رسد مهم‌ترین سیگنال نمودار بیت‌کوین تشکیل همین الگو باشد.

نمودار قیمت بیت کوین 26 مرداد 1400

بازار از دیروز تا امروز

اکثر آلت‌کوین‌ها در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ریزش کردند و این موضوع به دلیل روند نزولی بیت‌کوین است. بیشترین ریزش را ارز دیجیتال ریپل که در یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است داشت.

ارز دیجیتال DUDIO در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده و بیشترین رشد در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

روند قیمت ارزهای دیجیتال 26 مرداد ماه 1400

دامیننس بیت‌کوین کاهش پیدا کرده و اما ارزش بازار کریپتوکارنسی همچنان بالای دو هزار میلیارد دلار است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا