اقتصادی

بلاتکلیفی بیت‌کوین / بلای مقاومت ۴۲ هزار دلاری

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲/۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و چند وقتی می‌شود که میان محدوده ۳۸ تا ۴۲ هزار دلار نوسان دارد. کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین محدوده حمایت ۳۸ هزار دلار را از دست بدهد ریزش تا ۳۰ هزار دلار ادامه دارد. اگر هم محدوده مقاومت ۴۲ هزار دلار شکسته شود بیت‌کوین تا ۴۷ هزار دلار رشد می‌کند.

این روزها فعالان بازار سردرگم‌اند. یکی می‌گوید بازار بالای می‌رود و یکی می‌گوید ریزش می‌کند. در چنین شرایطی فعالان بازار باید منتظر بمانند.

اخبار مرتبط

ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند روند بهتری نسبت به بیت‌کوین داشتند. در ۲۴ ساعت گذشته اتریوم بیش از ۵ درصد رشد کرد. لانا بیش از ۶ درصد رشد کرد. آوالانچ بیش از ۸ درصد رشد کرد.

تکنیکال


اندیکاتور مکدی در محدوده قیمت ۴۰ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده است. به نظر می‌رسد بیت‌کوین دوباره قصد حمله به مقاومت ۴۲ هزار دلار را دارد.

شاخص مقاومت نسبی روی محدوده ۵۵ قرار دارد و به نظر می‌رسد فعلا به سمت محدوده اشباع خرید حرکت نمی‌کند.

کندل‌ها در میانه کانال بولینگرباند قرار دارند و احتمالا به سمت سقف کانال حرکت می‌کند.

مایکل ون‌دوپوپ، تحلیلگر ارشد بلومبرگ اولین مقاومت بیت‌کوین را محدوده ۴۲ هزار دلار می‌داند. مقاومت بعدی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلار است و احتمالا این ارز فعلا با همین محدوده درگیر باشد.

به نظر می‌رسد بیت‌کوین فعلا در کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشته باشد. اگر انباشت انجام شود احتمال صعود به کانال ۵۰ هزار دلاری وجود دارد.

پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با رشد بیت‌کوین تا سقف تاریخی وجود دارد و با توجه به سابقه تاریخی بازار اصلا بعید نیست. اما تا زمانی که نمودار سیگنال صادر نکند همه پیش‌بینی‌ها تنها احتمال است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا