اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / سکه بهار آزادی ۵۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت طلا و سکه امروز در روند افزایشی قرار گرفت. رشد محدود طلای جهانی و افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار روند قیمت در بازار طلا را در تمام قطعات و وزن‌ها صعودی کرده است.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار در روند صعودی قرار گرفت. در آخرین معاملات هفته پایانی بهمن در بازار طلا تمام قطعات سکه، غیر از سکه گرمی در روند صعودی بازگشایی شدند.

قیمت سکه و طلا 26 بهمن 1402

گفتنی است انس جهانی طلا افزایش محدودی دارد، اما همچنان در کانال ۱۹۰۰ دلاری نوسان می‌کند. طلای جهانی در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۹۹۴ دلاری در حال معامله است و رشد قیمت نزدیک به پنج دلاری دارد.

فعالان بازار طلا می‌گویند در حال حاضر بازار طلا و ارز با آرامش همراه است. آنها معتقدند، روند عرضه بازارساز در بازار ارز است که به بازار طلا خط می‌دهد.

بیشترین افزایش قیمت، سهم سکه بهار شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در لحظه نگارش این گزارش افزایش ۲۴۹ هزار تومانی دارد و با قیمت ۳۲ میلیون ۷۳۲ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۵۱۵ هزار تومانی روی قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع‌ سکه به ترتیب با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی با رقم ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. امروز سکه گرمی با کاهش محدود پنج هزار تومانی تنها قطعه کاهشی در خانواده سکه‌ها بود. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی در حال معامله است.

همراهی قیمت طلا با افزایش سکه

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار رشد بیست و پنج هزار تومانی دارد و با رقم ۱۱ میلیون ۹۶۷ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش چهار هزار و ۶۰۰ تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۷۶۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۷۲۵ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب سکه روند متوازنی با قیمت قطعات سکه دارد. حباب سکه‌‌ امامی ۷۸ هزار تومان، سکه‌ بهار ۳۱۶ هزار تومان، نیم‌سکخ هشت هزار تومان، ربع سکه ۶ هزار تومان افزایش دارد. و سکه گرمی کاهش ۲۷ هزار تومانی دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا