اقتصادی

قیمت موبایل امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲

قیمت موبایل، امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در بازار تهران همچنان به ثبات روزهای قبل خود ادامه داد. در این گزارش قیمت محصولات پرطرفدار بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲، قیمت موبایل در بازار تهران با ثبات نسبی همراه بود. در تصویر ذیل، لیستی از قیمت موبایل‌های پرطرفدار بازار آورده شده است.

 قیمت روز انواع گوشی موبایل دوشنبه 19 تیر 1402

روند کاهشی و رو به ثبات قیمت موبایل

در بازار امروز، قیمت موبایل‌های پرطرفدار روند نسبتاً باثباتی را طی کردند. هرچند که روند کلی قیمت در چند هفته اخیر نسبتاً نزولی مشاهده شده بود. در بازار فعلی، قیمت Iphone 14 pro max در سطح ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، Iphone 13 pro max نیز در قیمت ۶۹ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله شد.

لیست قیمت‌ها در گروه سامسونگ نیز نسبتا باثبات بود اما کاهش آن بیشتر از گروه گوشی‌های آیفون گزارش شد. در این گروه دستگاه S23 Ultra در قیمت ۴۹ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان و S22 Ultra در قیمت ۳۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان معامله شد.

در گروه پرطرفدار و اقتصادی بازار نیز دستگاه‌های شیائومی ۱۲ در سطح قیمتی ۲۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و شیائومی ۱۱ نیز در سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان قرار گرفتند.

در لیست قیمت موبایل‌های جدید بازار نیز دستگاه Nothing phone 1 با قیمت ۱۶ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، همچنان گزینه جایگزین برخی از دستگاه‌های گران‌تر سایر شرکت‌های موبایلی به حساب می‌آید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا