سیاسی

پشت‌پرده پیامک تهدیدآمیز برای وزیر صمت چیست؟

وزیر صمت پس از حواشی اخیر مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز از سوی چند نماینده این موضوع را رد کرد و خواهان پاسخگویی عاملان انتشار این خبر بود.

به گزارش روند بازار، پشت‌پرده پیامک تهدیدآمیز برای وزیر صمت چیست؟

به نقل از ایلنا، سیدرضا فاطمی‌امین در جلسه امروز کمیسیون صنایع که با حضور طراحان استیضاح وی و اعضای کمیسیون برگزار شد، در پاسخ به سوالی پیرامون ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ارسال پیامکی تهدیدآمیز از جانب طراحان استیضاح برای انتصاب افرادی به مدیریت یک شرکت صنعتی، تاکید کرد: به صراحت می‌گویم هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وزیر ضمت ادامه داد: این مطلب را جایی نگفته‌ام و هر کسی که منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه از جانب برخی نمایندگان برای انتصابات پافشاری هایی وجود داشته، افزود: نمایندگان امضاکننده استیضاح حتی فشاری برای انتصابات به من وارد نکرده‌اند البته نمایندگان دیگری پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند که اگر لازم باشد در مجلس راجع به آن سخن خواهم گفت.

در همین راستا عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از نامه ۴۰ نماینده به رئیس مجلس برای تعیین تکلیف پشت پرده استیضاح وزیر صمت خبر داد.

علی اکبر علیزاده از نامه ۴۰ نماینده به رییس مجلس شورای اسلامی به جهت بررسی اخبار منتشر شده پیرامون فشار دو نماینده مجلس برای انتصابات به فاطمی امین خبر داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین نمایندگان مطرح شده است که دو نفر از وکلای ملت درخواست های غیرقانونی مبنی بر انتصاب برخی افراد از وزیر صمت دارند و به همین علت برای استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت فشار می‌آورند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این نامه خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده اند، وکلای ملت منتظر پیگیری و پاسخ رییس مجلس هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا