اجتماعی

مسافران موافق مسدودیت حساب رانندگان اسنپ

بسیاری از رانندگان اسنپ نسبت به مسدودیت بدون علت حسابشان گلایه دارند، اما مسافران معتقدند مسدودیت حساب برخی از رانندگان این شرکت با دلیل مشخصی است.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از رانندگان اسنپ ادعا کردند که حساب کاربری آن‌ها بدون علت مشخصی مسدود شده است، اما برخی از مسافران این ادعا رد کردند.

مسدودیت از نظر مسافران اسنپ

تعدادی از مسافران اسنپ ادعا کردند که برخی از رانندگان اسنپ قوانین را زیر پا می‌گذارند و برای آن‌ها مشکلات مختلفی را به وجود می‌آورند.

«امیدوارم این کار ادامه دار باشه… البته نه برای افرادی که واقعا کارشون همینه بلکه واسه هر کسی که بدون هیچ آشنایی با خیابان‌های شهر محل سکونتش میاد راننده اینترنتی میشه حتی بلد نیست از روی نقشه مسیر رو پیدا کنه یا افرادی ناباب هستن مواد مصرف میکنن میان تو این کار و هزار داستان درست میکنن وقتی هم با اپراتور تماس میگیری هیچی از راننده نمیدونن.»

«بی‌دلیل نمیتونه باشه اکثر موارد سوار میشی خدا نکنه آنلاین پرداخت کرده باشی یطوری راننده‌ها برخورد میکنن که دارن رایگان میبرن آدم رو به مقصد. اگه میدونستم آنلاین پرداخت کردی لغو میکردم سفر رو.»

«بنده یک مسافر هستم و خلاف‌های مختلف از بعضی رانندها دیده‌ام مشکل ماشین، مشکل حالت انتظار توی خیابان تاده دقیقه، مشکل مزاحمت تلفنی، اسنپ قطعا منافع خود را بر منافع مسافر و راننده ترجیح می‌دهد و اگر اسنپ نظر مسافر بی‌جهت نادیده بگیرد با مشگل روبرو خواهد شد.»

«اسنپ هیچ راننده‌ای رو بدون دلیل مسدود نمیکنه، حتما مسافرین یچیزایی از رانندگان اسنپ میبینن که گزارش میدن. راننده‌های عزیز و قانون گریز بهتره دست از شارلاتان بازی بردارن.. من به‌عنوان یک مسافر از رانندگان اسنپ انتظار دارم در ازای پولی که از من میگیره احترام و حریم خصوصیمو رعایت کنه، ماسک بزنه و …»

بیشتر بخوانید«افزایش مسدودسازی حساب رانندگان اسنپ»

«من یه اسنپ گرفتم. وسط مسیر کرایشو با همراه بانک براش زدم. رسید پمپ بنزین گفت پول ندارم و هنوز پیامک بانک برام نیومده. چون عجله داشتم پول بنزینشم دادم. رسیدیم مقصد گفت هنوز پیامک برام نیومده. شماره کارت گرفت گفت گردش حساب میگیرم اگه واریز کرده بودی برمیگردونم. دیدم شماره‌ کارتی که بهم داد براش پول زدم با اسم اسنپش فرق داشت. منم زنگ زدم اسنپ حسابشو مسدود کردم.»

ممکن است مسدودی حساب برخی از رانندگان بی دلیل نباشد اما در طرف دیگر این موضوع رانندگان نیز نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

در این میان برخی از رانندگان اسنپ می‌گویند که بدون آن که قوانین اسنپ را زیر پا گذاشته باشند، اسنپ حساب کابری آن‌ها مسدود کرده است و مانع ادامه فعالیت آن‌‌ها می‌شوند.

تعدادی از رانندگان ، علت مسدودسازی حساب خود را اعتراض به اسنپ عنوان کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا