کسب و کار

نحوه داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

چکیده : چنانچه در زمینه بهترین قیمت و هزینه معلم خصوصی و نرخ تدریس خصوصی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سوال دارید مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این مقاله در رابطه با هزینه معلم خصوصی و نحوه داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه شده است. اگر در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در جستجوی بهترین معلم خصوصی با قیمت مناسب هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی خوب با بهترین قیمت سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برای هماهنگ کردن معلم خصوصی خوب و مجرب با بهترین و منصفانه ترین قیمت به صورت زیر عمل کنید:

۱- مراجعه به سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس IranModares.com

۲- وارد کردن اسم درس مورد نظر خودتان در بالای صفحه سایت مذکور و در بخش جستجو

۳- کلیک بر روی علامت جستجو و مشاهده لیست مدرسین خصوصی

۴- بررسی لیست مدرسین، رزومه کاری و قیمت درخواستی معلم های خصوصی

۵- انتخاب یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی با رزومه خوب و قیمت منصفانه

۶- تماس با استاد و هماهنگی کلاس برای تدریس آنلاین یا تدریس خصوصی در منزل

با در نظر گرفتن روند بالا می توانید با یکی از بهترین معلم های خصوصی تهران و کل ایران با نرخ مناسب و منصفانه کلاس داشته باشید. در ادامه در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی در منزل یا آنلاین توضیحات بیشتری ارائه می گردد.

پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ و یا هزینه تدریس خصوصی در هر مقطع دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کلاس های خصوصی در ایام امتحانات هماهنگ شود هزینه بالاتر خواهد بود و اوایل ترم نرخ کمتری برای کلاس خصوصی پرداخت می کنید. به هر حال عرضه و تقاضا روی قیمت کلاس ها اثر می گذارد. ایام امتحانات مدرسین وقت آزاد کمتری دارند و با نرخ بالاتری تدریس را انجام می دهند.

نکته بعدی اینکه هزینه تدریس خصوصی در منزل به نسبت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی بالاتر است. این هم بسیار منطقی می باشد چرا که در حالت تدریس آنلاین وقت معلم خصوصی در مسیر تلف نشده و هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمی کند.

برای پایه های مختلف هم نرخ کلاس ها متفاوت است. به عنوان مثال قیمت معلم خصوصی ریاضی نهم با هزینه استاد و مدرس خصوصی معادلات دیفرانسیل دانشگاهی دانشگاه تهران ut.ac.ir فرق می کند و برای مقاطع بالاتر مدرسین هزینه بیشتری دریافت می کنند چرا که دروس دانشگاهی سخت تر هستند.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، قیمت معلم خصوصی کلاس اول، قیمت معلم خصوصی عربی و … در این مقاله در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمینه نرخ دقیق و قیمت تدریس خصوصی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سوال دارید و سوال (تدریس خصوصی ساعتی چند) برای شما هم مطرح است ادامه این مطلب را بخوانید. هزینه کلاس های خصوصی به صورت ساعتی یا جلسه ای مشخص می شود.

برای اینکه بتوانید برای قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل، قیمت تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، زیست و سایر دروس مناسب ترین مبلغ را پرداخت کنید بهتر است به سایت های معتبر و پربازدید تدریس خصوصی مانند ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین و معلم های خصوصی رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، شماره تماس مستقیم هر استاد و قیمت درخواستی هر معلم خصوصی برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس نمایش داده شده است.

هزینه تدریس خصوصی در منزل و آنلاین در ایران مدرس سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳

در سایت ایران مدرس بسته به اینکه کلاس خصوصی در منزل برگزار شود و یا به صورت آنلاین و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد، هزینه ها توسط خود مدرسین مشخص شده است. واضح است که قیمت تدریس خصوصی آنلاین به نسبت کلاس خصوصی در منزل پایین تر است چرا که استاد هزینه ای برای رفت و آمد پرداخت نکرده و وقت ایشان در مسیر رسیدن به کلاس و برگشت از آن تلف نمی شود. با توجه به مطالب گفته شده، قیمت تدریس خصوصی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ بسته به آنلاین یا حضوری بودن آن و با توجه به پارامترهای دیگری از جمله شهر محل تدریس، تعداد جلسات، مقطع درس تدریسی، سابقه کاری استاد و … به صورتی که در ادامه توضیح داده می شود مشخص می گردد.

هزینه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل 1402- 1403

هزینه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل ۱۴۰۲- ۱۴۰۳

همانطور که در مقاله بهترین قیمت معلم خصوصی توضیح داده شده است، قیمت تدریس خصوصی ابتدایی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ در منزل از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. البته معلم های خصوصی بسیار با تجربه ممکن است نرخ بالاتری برای هر جلسه کلاس خصوصی درخواست نمایند اما به صورت کلی می توان متوسط قیمت تدریس خصوصی ابتدایی را ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. البته واضح است که اگر کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شود مدرسین خوب مقطع دبستان تخفیف هم در نظر می گیرند اما در هر صورت برای مقطع ابتدایی تدریس خصوصی در منزل بازدهی و فایده بیشتری دارد.

به عنوان مثال، یکی از مدرسین خوب و با تجربه ریاضی ابتدایی خانم سمیرا سرپرست هستند. بخشی از رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان در ادامه ارائه شده است:

– دبیر نمونه آموزش و پرورش https://medu.ir/ با تدریس های فاخر متعدد

– دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ریاضی

– دارای ۱۲ سال سابقه تدریس موفق

فیلم نمونه تدریس ایشان در سایت ایران مدرس ثبت شده است. این استاد مجرب در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند به این معنی که برای اطلاع از هزینه کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. همانطور که گفته شد در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.

از مدرسین مجرب دیگری در سایت ایران مدرس که در زمینه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل و آموزش دروس دبستان در منزل و آنلاین فعالیت دارند خانم اسرا قادرزاده هستند. ایشان کارشناس آموزش ابتدایی با بیش از ۷ سال سابقه تدریس در مدرسه و آموزشگاه هستند و هزینه تدریس را به صورت ساعتی ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اند. بخشی از رزومه ایشان در ادامه ارائه شده است.

تدریس به روش های نوین

دارای گواهینامه بین المللی هنر و خلاقیت

تدریس ریاضی با بازی

طراح بازی هدفمند

دارای چندین لوح و تقدیر نامه از رییس آ.پ و رییس کل استان

گذراندن دوره های بسیار در زمینه های تدریس در موسسه های معتبر تهران

مطالعه کنید: معلمان کدام کشور بالاترین حقوق را می گیرند؟

از کجا معلم خصوصی با بهترین قیمت بگیرم؟

از کجا معلم خصوصی با بهترین قیمت بگیرم؟

با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید با مراجعه به سایت ایران مدرس که تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس و معلم خصوصی ثبت نامی دارد یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید. به عنوان یک تخمین سر انگشتی، هزینه کلاس خصوصی در منزل و آنلاین برای مقاطع مختلف در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به صورت زیر است:

۱- مقطع ابتدایی: تدریس خصوصی در منزل ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، آنلاین ۱۲۰ تا ۴۰۰ هزار تومان

۲- متوسطه اول: تدریس خصوصی در منزل ۲۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان، آنلاین ۱۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان

۳- متوسطه دوم: تدریس خصوصی در منزل ۲۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان، آنلاین ۱۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

۴- دانشگاهی: تدریس خصوصی در منزل ۲۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، آنلاین ۲۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان

۵- کنکور: تدریس خصوصی در منزل ۳۲۰ تا ۸۰۰ هزار تومان، آنلاین ۲۳۰ تا ۶۰۰ هزار تومان

۶- زبان انگلیسی پیشرفته و آیلتس: تدریس خصوصی در منزل ۴۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان، آنلاین ۳۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان

در نظر داشته باشید که قیمت های ذکر شده در بالا را به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید و در سایت ایران مدرس اساتید دیگری حضور دارند که با قیمت مناسب تر هم تدریس خصوصی را انجام می دهند. در ضمن، ممکن است برای یک درس خاص و یا یک استاد خاص با رزومه بسیار قوی قیمت ها به نسبت مبالغی که گفته شده است بالاتر باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق، جدید و به روز شده کلاس های تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس علاوه بر خدمات تدریس خصوصی، فیلم های آموزشی، مقالات و جزوه های بسیار مفید هم به صورت رایگان ارائه شده است.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس

در سایت ایران مدرس مدرسین و معلم های خصوصی بسیار خوب و با تجربه ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعال هستند. این مدرسین مجرب از دانشگاههای خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، علم و صنعت، دانشگاه شریف، امیر کبیر، خواجه نصیرالدین طوسی و … فارغ التحصیل شده اند. برای تمامی اساتید ریاضی و سایر دروس هزینه درخواستی ایشان برای تدریس خصوصی ریاضی در منزل یا تدریس خصوصی آنلاین ریاضی ثبت شده است. ریاضی درسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان با آن مشکل دارند و استفاده از کلاس خصوصی برای پیشرفت در آن می تواند بسیار مفید باشد.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس از ۸۰ هزار تومان برای هر جلسه شروع شده و تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. نرخ کلاس های خصوصی به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته مسلما از کلاس تقویتی ریاضی دوم ابتدایی بالاتر است. در ادامه با ذکر مثال هایی قیمت معلم خصوصی ریاضی در ایران مدرس را توضیح می دهیم.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال تحصیلی 1402 -1403 ساعتی چند؟

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ ساعتی چند؟

در ادامه تعدادی از قیمت های بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و کل ایران در سایت ایران مدرس teaching.iranmodares.com ارائه شده است:

قیمت تدریس خصوصی ریاضی استاد فاطمه ایلخانی، فوق لیسانس آموزش ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس math.modares.ac.ir و با ۱۷ سال سابقه تدریس جلسه ای ۴۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان است.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی خانم نوشین عسگری دارای سابقه 20 سال تدریس در آموزشگاههای فرزانگان و خوارزمی ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی استاد مرسده طواف (دارای سابقه تدریس خصوصی به بیش از ۱۰۰۰ شاگرد خصوصی) هر جلسه یک و نیم ساعته ۳۰۰ تا ۷۰۰ تومان است.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی خدیجه محمدنژاد کارشناس ارشد ریاضی، گرایش هندسه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر math.aut.ac.ir ساعتی 300 – 600هزار تومان است.

نرخ کلاس خصوصی ریاضی هانیه علی اکبری خوئی (مولف 4 کتاب کمک آموزشی و 18 سال سابقه تدریس موفق) 380000 تومان در نظر گرفته شده است.

خانم سحر چابکی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم و سایر پایه ها از اول تا نهم فعالیت دارند و همچنین آموزگار برتر آموزش و پرورش https://medu.ir/ در سال های 1400 و 1401 هستند هم هزینه تدریس خصوصی ریاضی را ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اند.

قیمت تدریس خصوصی سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ در تهران، کرج و کل ایران

در این مقاله تلاش شد اطلاعات کاملی در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ارائه گردد. هزینه کلاس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و نرخ کلاس آنلاین می تواند تا ۵۰ درصد به نسبت کلاس خصوصی در منزل کمتر باشد. چنانچه تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید از معلم خصوصی خودتان درخواست تخفیف نمائید.

نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که برای هماهنگی کلاس های خصوصی با نرخ مناسب تر و برای گرفتن نتیجه بهتر از کلاس های تدریس خصوصی بهتر است از اوایل ترم به فکر هماهنگ کردن و شروع کلاس ها باشید. اساتید در ایام امتحانات با نرخ بیشتری کلاس را برگزار می نمایند و در ضمن، شروع کردن کلاس ها از اوایل ترم باعث می شود شاگرد زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله و مرور در اختیار داشته باشد و در نهایت نتیجه بهتری حاصل می شود.

همانطور که گفته شد، کلاس های خصوصی می تواند به صورت آنلاین هم برگزار شود. کلاس های آنلاین را با استفاده از نرم افزارها و سامانه های معروف و پرطرفدار مانند adobe connect، skyroom، Zoom، https://meet.google.com، VClass و … می توان برگزار نمود. به صورت کلی برای مقطع ابتدایی و متوسطه اول کلاس مجازی خیلی پیشنهاد نمی شود اما در مقطع متوسطه دوم و دانشگاه، اگر با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید، هم کلاس آنلاین و هم کلاس حضوری مفید است. از سایت های تدریس خصوصی خارج از ایران هم می توان به  Tutor.com، https://www.hometutorsite.com/، Skooli، tutorme.com و … اشاره نمود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا