اقتصادی

نرخ تاکسی برون شهری برای ایام اربعین

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری گفت: ۳۵هزار دستگاه تاکسی برون شهری برای ایام اربعین با نرخ مصوب ۲ میلیون تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی محمد علی گفت: برای ایام اربعین امسال ۳۵ هزار دستگاه تاکسی برون شهری در نظر گرفته شده و مسافران برای ایام اربعین می توانند با مراجعه به شرکت و اتحادیه تاکسی های برون شهری برای مسیر تهران تا مهران تاکسی خود را رزرو کنند.

به گفته مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری، نرخ مصوبی که برای این ایام و در مسیر تهران _ مهران در نظر گرفته شده حدود ۲ میلیون تومان برای هر نفر است و با توجه به آنکه خودرو ها یک سر خالی باز می گردند بنابراین این نرخ تعیین شده است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری در ادامه تصریح کرد: نرخ تعیین شده برای تاکسی‌ها از سوی اتحادیه برای ماشین‌خارجی از مبدا ترمینال تهران حدود یک میلیون تومان است که با جبران خسارت ۲ میلیون تومان حساب می‌شود و برای ماشین‌های ایرانی ۸۰۰ هزار تومان که یک میلیون ۶۰۰ تومان برآورد شده است.

حاجی محمد علی گفت : برای جلوگیری از سوء استفاده در این ایام مبلغ توسط مسافران به شرکت ها تحت پوشش اتحادیه واریز شده و هیچ مبلغی به رانندگان پرداخت نمی شود .

او گفت: برای بازگشت هم مسافران می توانند خودرو را برای روز مورد نظر رزرو کرده تا برای بازگشت مشکلی وجود نداشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا