اجتماعی

هشدار سیل در ارتفاعات تهران و ۵ استان دیگر

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز (یکشنبه) همراه با وزش باد شدید موقت در ارتفاعات تهران، سمنان، مازندران و سه استان دیگر خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا، بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی، امروز در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق و ارتفاعات سمنان و ارتفاعات استان های گلستان، مازندران و تهران بارندگی شدید خواهد بود.

مخاطرات سامانه شامل آب گرفتگی معابر، سیلاب محلی، جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک و تگرگ، وزش باد شدید موقت، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال است.

هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در اطراف رودخانه‌ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی و جابه جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها توصیه کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا