اجتماعی

هوای پایتخت برای همه گروه‌های سنی ناسالم است 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران در چهار استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی، نسبت به ناسالم بودن هوای پایتخت برای همه گروه های سنی هشدار داد.

به گزارش روند بازار، امین‌حسین نقشینه وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز برای سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، خراسان‌جنوبی و هرمزگان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است و سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار دارند.

وی افزود: فردا با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش خواهند داشت که شدت بارش‌های فردا مربوط به استان گلستان است و چهارشنبه بارش در این مناطق افزایش می‌یابد.

نقشینه با اعلام اینکه چهارشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش خواهد یافت، توضیح‌داد: سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، بارش برف و باران احتمال می‌رود.

به گفته وی، جمعه در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارش، رعدوبرق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: خلیج فارس در دو روز آینده و دریای خزر از بعدازظهر فردا مواج و متلاطم می‌شود.

نقشینه خاطرنشان‌کرد: پایتخت آسمانی صاف همراه با غبار محلی دارد و هوای تهران امروز ناسالم است.

منبع: ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا