اقتصادی

وام ۷۰۰میلیونی نهضت ملی مسکن تصویب نشده است

به گفته وزیر راه و شهرسازی وام ۷۰۰میلیون تومانی نهضت ملی مسکن هنوز تصویب نشده است.

به گزارش روند بازار، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب نشدن وام ۷۰۰میلیونی نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به‌صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

تسنیم گزارش داد، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه تجلیل از دست‌اندرکاران پروازهای حج امسال در پاسخ به پرسش درباره وام ۷۰۰ میلیونی نهضت ملی مسکن گفت این وام هنوز در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است.

قاسمی در خصوص افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن افزود: شهریور ماه ۱۰۰ هزار واحد را تحویل می‌دهیم و بر اساس برنامه به‌صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

وی همچنین با تاکید بر این که فروش بلیت پروازهای اربعین به‌صورت چارتری ممنوع است گفت: قیمت این پروازها مشخص است و کسی اجازه گرانفروشی در این پروازها را ندارد.

وزیر تاکید کرد با چند ایرلاین که اقدام به گران‌فروشی بلیت کرده بودند برخورد شده و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا