کسب و کار

وکیل دیه

اکثر مردم وکیل موفقی می شوند زیرا می خواهند کارهای خوبی انجام دهند و در زندگی مردم تغییر ایجاد کنند. اگر به نظر شما شبیه است، احتمالاً از خود می‌پرسید که چه کاری می‌توانید انجام دهید تا به مشتریان خود کمک کنید تا در سیستم حقوقی پیچیده حرکت کنند. در این مقاله، ما شما را از بهترین ویژگی‌های بهترین وکلا راهنمایی می‌کنیم، از دانستن قانون مانند پشت دستتان تا رفتار محترمانه و محترمانه با همه کسانی که با آنها کار می‌کنید.

تفکر انتقادی عملی. برای اینکه یک وکیل موفق باشید باید بتوانید از همه طرف به یک موضوع حقوقی نگاه کنید تا بهترین راه حل را پیدا کنید. تجزیه و تحلیل مناسب نه تنها به شما در شناسایی موضوع حقوقی کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا یک استدلال حقوقی معتبر برای حمایت از موضع مشتری خود ایجاد کنید.

قبل از اینکه نتیجه‌گیری کنید، مطمئن شوید که درک واضحی از تمام حقایق مرتبط دارید.

همیشه به مشتری خود تکیه نکنید تا همه چیز را از قبل به شما بگوید. مشتریان اغلب اطلاعات داوطلبانه ارائه نمی کنند زیرا نمی دانند چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست. سوالاتی را که برای یافتن اطلاعاتی که نیاز دارید بپرسید.

دیدگاه وکیل دیه

در یکی از مقالات که در مورد وکیل دیه newslaw.net/چگونگی-محاسبه-دیه-با-کمک-وکیل.a282916 نوشته است بدین صورت نوشته است :

در غیر این صورت، مستنبط از ماده مذکور این است که اقساط مربوط سالانه بایستی بر طبق ملاک و معیار زمان پرداخت انجام پذیرد ؛ هرچند در شرایطی که در اقساط دیه توافقی حاصل نشده باشد ، ترجیح بر این است که دادگاه مقدار قسط ها را به صورت درصدی از دیه، نه مبلغ آن، قرار دهد تا مشکلی در شیوه محاسبه به وجود نیاید به همین علت در صورتی که میزان اقساط بدون توافق طرفین به شکل ریالی مشخص شده باشد، اجرای احکام باید مبالغ اقساط پرداختی را متناسب با نرخ دیه هر سال (سال پرداخت) محاسبه و از مجموع محکومٌ‌به، به صورت درصدی کم کند. این حکم قبل از تصویب ماده ۴۹۰ یادشده، نیز مستنبط از قوانین و موازین مربوطه بوده است.

مهارت های نوشتاری خود را توسعه دهید. وکلا اغلب مهارت های نوشتاری را که برای یک وکیل موفق لازم است دست کم می گیرند. واقعیت این است که وکلا بخش زیادی از وقت خود را صرف ارائه دادخواست و سایر اسناد به دادگاه می کنند. تقریباً همه این اسناد به درجاتی از تخصص نوشتن نیاز دارند. اگر بتوانید به طور موثر بنویسید، احتمال اینکه موقعیت مشتری خود را ارتقا دهید بسیار بیشتر است. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید یک آرگومان نوشتاری به صورت زیر ایجاد کنید:

  • حقایق پرونده خود را روشن کنید.
  • موضوع حقوقی را مشخص کنید.
  • تعیین کنید که کدام قوانین یا مقررات در مورد موضوع شما اعمال می شود.
  • قوانین را در مورد واقعیات پرونده خود اعمال کنید.
  • بر اساس قوانینی که در مورد حقایق پرونده خود اعمال کرده اید، نتیجه گیری کنید.

از شاهدان به درستی سؤال کنید. هنگام بازجویی از شاهد، سوالات مناسب مربوط به محاکمه را بپرسید. اگر شاهد احساساتی شد، او را مسخره نکنید، بلکه فاصله حرفه ای را حفظ کنید. به خاطر داشته باشید که مراقبت ویژه باید در مورد شاهدانی که خردسال یا قربانی یک جنایت خشونت آمیز هستند اعمال شود. یک قاضی و/یا هیئت منصفه شما را بر اساس رفتاری که با دیگران در جریان دادرسی دارید قضاوت خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که موفقیت شما همیشه با دستمزد شما سنجیده نمی شود. گاهی اوقات، این یک مورد حرفه ای یا آن موردی است که در آن هزینه کاهش یافته ای دریافت می کنید که در آن می توانید بیشترین تفاوت را ایجاد کنید. و درآمد شش رقمی لزوما برای هر وکیلی موفقیت نیست. بسیاری از وکلای دادگستری که در دفاتر کمک های حقوقی، ادارات دولتی و سایر مشاغل کم درآمد کار می کنند، کاملاً از شغل خود راضی هستند و تفاوت بزرگی در زندگی دیگران ایجاد می کنند.

بدانید که یک وکیل دیه چه می کند. وکلای شرکت فقط به یک مشتری خدمات می دهند – شرکتی که برای آن کار می کنند. به عنوان یک وکیل دیه، از شما خواسته می شود تا وظایف حقوقی مختلفی از جمله مالیات شرکت ها، ادغام و ادغام، مسائل مربوط به ساختار شرکت، قانون استخدام، و گزارش های دولتی را انجام دهید. وکلای شرکتی عموماً باید در طیف گسترده ای از زمینه های حقوقی آگاه باشند و باید بتوانند تعداد زیادی از مسائل را مدیریت کنند. برخی از شرکت ها چندین وکیل دیه را استخدام می کنند و هر یک متخصص در یک یا دو حوزه حقوق شرکت خواهند بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا