کسب و کار

پیشنهاد عالی که من را ثروتمند کرد

امروزه بسیاری از افراد به میوه های خشک مانند انجیر، سیب، موز و غیره علاقه مندند، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما، خشک کردن این میوه ها و عرضه ی آن به بازار می باشد که می توانید از طریق آن سود خیلی خوبی به دست آورید. من نیز با ورود به حوزه انجیر توانستم طی مدت زمان کوتاهی میلیاردر شوم.

قیمت انجیر خشک کیلویی

در میان انواع خشکبار و میوه خشک انجیر خشک محبوبیت و جایگاه ویژه ای دارد که خریداران این محصول دغدغه های مختلفی مانند کیفیت و قیمت را برای خرید دارد و برخی از خریداران که مصرف بالایی دارند خرید و قیمت انجیر خشک کیلویی را به انجیر خشک بسته بندی ترجیح می دهند. اما مسئله قیمت انجیر خشک کیلویی برای خریداران اهمیت زیادی دارد و همانطور که گفته شد قیمت انجیر خشک کیلویی به صرفه تر از خرید بسته بندی است.

امروزه خشک کردن انجیر آردی به روشهای خانگی مانند خشک کردن با استفاده از نور خورشید و یا روشهای کارخانه ای و صنعتی و با استفاده از دستگاه های مختلف صورت می گیرد و باتوجه به متقاضیان زیادی که انجیر خشک دارد تولید آن توسط تولیدکنندگان زیادی انجام می شود و نیاز بازار و متقاضیان تأمین می‌ شود که با خشک کردن انجیر زمان نگهداری آن افزایش می یابد و با قرار دادن انجیر خشک در دمای عادی دچار خرابی و فاسد شدن نمی شود.

انواع انجیر خشک

مشهورترین میوه ی خشکی که خواستار فراوانی در سراسر کشور و جهان دارد انواع انجیر خشک صادراتی می باشد که این محصول چهارمین تنقلات و خشکبار صادراتی ایران می باشد که ۹۵ درصد آن در شهرهای داراب، نی ریز، جهرم و استهبان با بهترین قیمت روز عرضه می شود.

خوردن میوه ی خشک انجیر همراه با بادام، گردو به عنوان یک میان وعده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که متناسب برای هر سنینی از جمله؛ کودک، مسن، زنان باردار و افرادی که از بیماری های مزمنی رنج می برند، مفید است.

درواقع نحوه خشک کردن و نگهداری میوه های خشک شده امر بسیار مهمی است که تولیدکنندگان انجیرهای خشک صادراتی را به صورت ریز و درشت و بارنگ های قهوه، سفید، زرد و کرم در سراسر جهان توزیع می کنند.

انواع انجیر خشک

قیمت انجیر خشک فله

میوه های که در ایران تولید می ‌شود کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و به هیچ عنوان از میوه های اصلاح ژنتیک شده استفاده نمی کنیم از جمله می ‌توان به انجیر اشاره کنیم که به صورت خشک شده هم استفاده می گردد و خرید انجیر خشک به صورت عمده و فله عرضه می گردد تا بتواند قیمت انجیر خشک فله برای مصرف کننده این محصول با قیمتی مناسب باشد چراکه خرید به صورت عمده باعث می‌ شود که شما این محصول را با قیمتی ارزانتر تهیه کنید.  افرادی که در زمینه خرده فروشی فعالیت دارند و یا اینکه مغازه دارند و یا بسته بندی محصول را در اختیار دارند می ‌توانند به صورت عمده انجیر خشک خریداری کنند و در حجمهای کوچک و بسته بندیهای مناسب تر آن را  برای عرضه به بازار به فروش برساند.

قیمت انجیر خشک فله

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

یک دیدگاه

  1. سلام بزرگترین انجیرستان جهان ثبت شده ملی استهبان است آن وقت چطور در لیست شما جایگاه چهارم دارد ؟ سپس شهرستان نی ریز و جالبتر اینکه انجیر در شهرستان جهرم جایگاهی ندارد شما یه جستجو کوچک کنید جهرم گرمسیری و انجیر سردسیری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا