کسب و کار

شغلی که من را میلیارد کرد

شغل هایی که شما را ثروتمند میکند و یا برای شما کسب کار سودآور محسوب میشود کم نیستند مانند همان شغلی که موجب شد من در جوانی به ثروت مورد نظر خود برسم. انجیر خشک همان محصول نجات دهنده ی من بود و توانست چراغ ثروت انذوزی من را روشن کند.

انجیر خشک

نوعی میوه که خواص بسیار زیادی دارد انجیر سیاه است، این میوه چه خشک باشد و چه تازه سرشار از انرژی می باشد و حال آنکه انجیر خشک را در تمام فصول سال در فروشگاه های خشکبار در بسته های ۴۰۰ گرمی عرضه می شود.

انجیرخشک برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر است، لذا لازم است مصرف آن را در رژیم غذایی خودتان قرار دهید، زیرا این میوه خشک شده خواص درمانی بی شماری دارد و طبع آن گرم و تر می باشد و استفاده از آن برای همه سنین مناسب است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خواص این میوه آشنا شوید.

قیمت انجیر خشک کیلویی

خشکبارها یکی از محصولات غذایی خوش طعم و مفید هستند که انجیر زرد خشک استهبان یکی از انواع آنها است که فروش این محصول به روشهای مختلف کیلویی و بسته بندی و عمده بدون واسطه صورت می گیرد که در ادامه به قیمت انجیر خشک کیلویی می پردازیم.

 انجیر یکی از میوه های مفید و سرشار از مواد مقوی مورد نیاز بدن است که طعم مطلوب و دلنشینی نیز دارد و این میوه محبوبیت زیادی داشته و طبق انجام مطالعات و تحقیقات مختلف انجیر تاثیر زیادی بر جلوگیری و از بین بردن بسیاری از بیماریها و مشکلات بدنی دارد و همه پزشکان مصرف این میوه مقوی را پیشنهاد می کنند. اما باتوجه به این که انجیر نیز مانند سایر میوه ها ماندگاری کمی دارد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خراب می شود آن را خشک می کنند که انجیر خشک در ظاهر و طعم دچار تغییراتی نسب به انجیر تازه می شود که در این حالت نیز خواص مفید خود را حفظ می کند و طعم آن بسیار خوشمزه و مورد پسند است.

فروش انجیر خشک

فروش انجیر خشک

برای مشتریانی که قصد خرید و یا فروش انجیر خشک استهبان بصورت عمده دارند، بسیار مهم است که محصولشان را از کجا تهیه کنند. این دسته از خریداران برای اینکه بتوانند خرید مقرون به صرفه و با کیفیتی داشته باشند می بایست به مراکز فروش دسته اول مراجعه کنند.

سه مورد مذکور از اصلی ترین ویژگیهای انجیر خشک استهبان به شمار می رود که خیلی خلاصه فقط اشاره ای به آن کردیم. چنانچه بخواهیم در مورد هر یک از این شاخصه ها به صورت جزئی و کامل صحبت کنیم، چندین مقاله مفصل میتوان نوشت که از حوصله خوانندگان عزیز خارج است.

این ویژگیها سبب شده فروش انجیر خشک استهبان از رونق فراوانی در بازار داخل و صادرات برخوردار شود. بزرگترین انجیرستان جنگلی و دیم جهان در شهرستان استهبان واقع شده است. بنابراین اولین ویژگی شاخص انجیر خشک استهبان، دیم بودن آن است. اگر هر محصول زراعی دیم را با نوع آبی همان محصول مقایسه کنید متوجه می شوید که محصولات دیم بسیار لذیذتر و دارای خواص بیشتری نسبت به محصولات آبی هستند.

فروش انجیر خشک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا