کسب و کار

چطور برای میلیاردر شدن آماده شدم

میلیاردر شدن هم مانند هر اتفاق دیگری در زندگی نیاز به ایجاد تغییرات کلی در تفکر و سبک زندگی دارد و من هم توانستم با ایجاد این تغییرات به خوبی برای اینکه یک فرد ثروتمند باشم آماده شوم و حوزه کاری خود یعنی تولید انواع کباب پز را به خوبی گسترش دهم.

کباب پز تابشی

اگر قصد ندارید که مبلغ زیادی را صرف خرید کباب پز تابشی کنید باید به سراغ گزینه‌هایی بروید که از جنس آلومینیوم یا ورقه‌های آلومینیومی هستند. این جنس از کباب‌پز بعد از مدتی خراب می‌شود و ورقه‌ها یا آلومینیوم، تَرَک می‌خورند و دچار شکستگی در بخش‌هایی از کباب‌پز می‌شوند.اما کباب‌پزهایی که از جنس فولاد ضدزنگ درست می‌شوند هم بادوام‌ترند و هم باکیفیت‌تر. وجود فولاد ضدزنگ در کباب‌پز باعث می‌شود که قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر باشد.

انواع مختلف کباب‌پز از جنس‌های دیگری مانند: چُدَن، پرسلان و فولاد ساده هم تهیه می‌شوند. کباب‌پزهای چدنی در توزیع حرارت بسیار خوب عمل می‌کنند. جنس پرسلان هم مانع از چسبیدن مواد غذایی به کباب‌پز می‌شود ولی کمی آسیب‌پذیر است زیرا در آن ترکیبات سرامیکی-شیشه‌ای به کار رفته و اگر دچار پریدگی شود، فلز زیر آن زنگ خواهد زد و مواد غذایی هم به کباب‌پز می‌چسبند و نظافت کمی سخت می‌شود.کباب‌پزهایی که از جنس پرسلان ساخته می‌شوند نیاز به روغن‌کاری ندارند و در صورتی‌که به خوبی از آنها محافظت کنید، مدت‌های طولانی دوام می‌آورند.

کباب پز گازی

کارکرد و استفاده از کباب پز گازی  و هیزمی نسبت به کباب پزهای ذغالی راحت تر می باشد اما از نظر قیمت این نوع کباب پزها دارای قیمت بالاتری در مقایسه با کباب پزهای ذغالی می باشند.کباب پزهای برقی نوع دیگری از کباب پزها می باشند که همانطور که از نامشان پیداست کارکرد آنها با استفاده از برق می باشد که این نوع کباب پزها را فقط در آشپزخانه ها و محیطهایی که برق موجود می باشد می توانید استفاده کنید.

 این نوع از کباب پزها را نمی توان در طبیعت یا پیک نیک استفاده کرد و برای فضای آزاد مناسب نیست. در واقع کباب پزهای برقی برای محیط خانه بسیار مناسب می باشند.اما به دلیل آنکه برای استفاده از آن برق زیادی مصرف می شود اگر دارای خانواده ی پر جمعیتی می باشید بهتر است از این نوع کباب پزها استفاده نکنید.هر چه جمعیت شما بیشتر باشد تعداد کبابهایی که باید درست کنید نیز بیشتر می باشد از این رو نیاز است مدت زمان زیادی را از کباب پز استفاده کنید و از آنجایی که این کباب پزها از برق استفاده می کنند برق زیادی مصرف خواهد شد.

کباب پز گازی

کباب پز نوین صنعت

یکی از برندهایی که اقدام به تولید کباب پز می کنند، کباب پز نوین صنعت نام دارند که انواع مختلفی دارند که در ادامه ما قصد داریم نمونه گازی آن را برای شما شرح دهیم. یکی از کباب پزهایی با ورق استیل که کاربرد گسترده ‌ای دارد نمونه گازی آن می ‌باشد که به گاز شهری و گاز کپسولی متصل می‌ شود و افراد می‌توانند به‌راحتی با استفاده از این کباب‌پز در باغ‌های خود و غذا را سرو کنند چرا که این کباب‌ پز دارای قابلیتهای زیادی می ‌باشد که ازجمله آ‌نها می ‌توانیم به سریع پختن کبابها با استفاده از حرارت ملایم اشاره کنیم. استفاده از این کباب پزها باعث می ‌شود که کبابها به ‌آرامی پخته شوند و فرد هیچ خامی را در آن احساس نکند.

کباب پز نوین صنعت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا