کسب و کار

چطور قبل از سی سالگی ثروتمند شدم

تنها چیزی که در کسب ثروت اهمیتی ندارد سن و سال است و من توانستم با عمل به توصیه بزرگان و به کار گرفتن تلاش خود در عرصه تولید و پخش کباب پز تبدیل به یکی از افراد ثروتمند و موفق کشور شوم.

کباب پز پیک نیکی

یکی از فعالیت های مورد علاقه افراد خصوصا در تابستان کباب کردن است که با کمک کباب پز پیک نیکی بسیار ساده تر شده است.در زندگی های مدرن و شهری امروز اکثر افراد در شهرهای بزرگ و در آپارتمان ها زندگی می کنند.یکی از مشکلاتی که زندگی در آپارتمان ها دارد این است که به دلیل کوچکی فضای تراس و بالکن آنها نمی توان در آنها کباب درست کرد.

این مسئله به این معنا نیست که شما نمی توانید از کباب کردن لذت ببرید چرا که خیلی از افراد علاقه زیادی به کباب کردن دارند.راه حل این مشکل استفاده از باربیکیو آپارتمانی است.برای این منظور انواع مختلفی باربیکیو و کباب پز در بازار موجود است که یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین آنها باربیکیو ذغالی است.

از آنجا که سوخت این نوع باربیکیوها یعنی ذغال از کربن خالص تشکیل شده و بسیار پر حرارت است،شما در هنگام کباب کردن دمای بالاتری در اختیار دارید. گوشتی که روی باربیکیو ذغالی کباب شود ظاهری ولع انگیز،کبابی، بسیار آبدار و طعم بینظیر دودی خواهد داشت،در صورتی که انواع دیگر باربیکیو این ویژگی ها را به شما نخواهند داد.

کباب پز تابشی

کباب پز تابشی بهترین وسیله جهت کبابی کردن گوشت قرمز ماهی و مرغ و انواع سبزیحات در مکان های بسته است این مکانها شامل آشپزخانه کافی شاپ باشگاه و منازلی که بالکن ندارند و همچنین ویلا باغ و داخل بالکن،کباب پز گازی ایستاده ضیافت با داشتن شعله و حرارت از بغل به گونه ای طراحی شده است که دیگر چربی گوشت روی صفحه استیل داغ نمی ریزد و دود و گازهای سمی از خود متصاعد نمی کند لذا شما به راحتی در داخل منزل و حتی سر سفره محل کار کافی شاپ باشگاه و سایر مکانها بدون اینکه هیچ دودی ایجاد شود قادر به تهیه کباب کوبیده جوجه کباب ماهی کبایی و انواع غذاهای کبابی خواهید بود.

طبخ ناهار شام عصرانه بدون استفاده از روغن به شکل کبابی بهترین روش در تهیه غذای سالم و کاهش وزن و کلسترول و حفظ اندام مناسب می باشد،کبابی کردن بدون استفاده از ذغال و ایجاد دود با کباب پز گازی بدون دود ایستاده ضیافت در منزل و حتی محل کار است.

کباب پز تابشی

کباب پز چدن سفالی

از مزایای این کباب پز چدن سفالی دارای سیستم سیخ گردان اتوماتیک و گردش دستی سیخ ها صد در صد بدون دود بخاطر اینکه روغن حاصل از کباب ها روی شعله نریزد. معایب کباب پز گازی چیست ؟ همان طور که از نام کباب پزهای گازی پیداست با انرژی گاز کار می کنند و برای روشن کردن آن ها باید گاز شهری یا کپسول گاز مایع در اختیار داشته باشیم. به همین دلیل حمل آن ها در مسافرت و پیک نیک ها مقداری دشوار است. مگر آنکه خرید باربیکیو گازی و ذغالی را انجام دهید تا هر زمان که به گاز دسترسی نداشتید بتوانید از ذغال برای روشن کردن آن استفاده کنید. بسیاری از ما طعم غذایی که با ذغال طبخ می شود را بیشتر می پسندیم. به همین دلیل با خرید باربیکیو دوکاره، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، انتخاب های بیشتری خواهیم داشت.

کباب پز چدن سفالی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا