کسب و کار

چطور درآمدم را از ریال به دلار تبدیل کردم

در بازده زمانی کنونی که درآمد داشتن به دلار هر فردی را می تواند ثروتمند کند برای صادرات و تجارت انواع کباب پز اقدام کردم و توانستم در زمان کوتاهی به درآمد دلاری دست پیدا کنم و در ادامه برخی از محصولاتم را معرفی خواهم کرد.

کباب پز دادلیسان

اگر قصد خرید کباب پز برای طبیعت گردی را دارید می توانید از کباب پزهای تاشو و کباب پز دادلیسان استفاده کنید حمل و نقل این کباب پزها بسیار ساده بوده و برای استفاده در طبیعت گردی بسیار مناسب می باشد، این کباب پزها علاوه بر داشتن حمل و نقل آسان، دارای زیبایی ظاهری بسیاری نیز می باشد و برای استفاده در مهمانیها مناسب هستند از کباب پز تاشو در ویلاها و باغها نیز بسیار استفاده می شود، در روشهای قدیمی که برای پخت کبابی غذا انجام می شد دود فراوان تولید می شد و لباس افراد بوی دود می گرفت و یا یک قسمت از غذا کباب می شد و قسمت دیگر خام و نپخته باقی می ماند، برای حل این مشکلات کباب پزهای جدید که حمل آسان داشته و استفاده از آنها راحتر می باشد تولید شدند.

کباب پز ذغالی

معمولا کباب پزهای آلومینیومی و کباب پز ذغالی بسیار سبک هستند و در کنار این وزن سبک قیمت بسیار کم تر و خوبی نیز دارند و البته که برای نگهداری نیازمند به دقت بیش تری می باشند، اما کباب پزهایی که از جنس فولاد ضد زنگ می باشند دارای مقاومت و دوام بیش تری هستند و می توان تا سالیان زیادی از آنها استفاده کرد.

اخبار مرتبط

این نوع کباب پزها معمولا دارای دارای وزن سنگینی می باشند و قیمت آنها نیز بیش تر است. کباب پزهای چدنی نیز قادر اند تا حرارت را به صورت یکسان در طول پخت کباب پخش کنند و نوع پرسلان نیز از چسبیدن کبابها به دستگاه کباب پز جلوگیری می کند و معمولا در ساخت آنها از شیشه و سرامیک استفاده می شود.هنگامی که می خواهید از کباب پز با جنس پرسلان استفاده کنید باید توجه داشته باشید که این نوع کباب پز نیاز به نگه داری و مراقبت بسیار بالایی دارد و اگر دچار خرابی شوند ممکن است که مواد غذایی به آنها بچسبد و شما را در هنگام پخت و شست و شو دچار مشکل کند و کارایی روز اول را نداشته باشد.

کباب پز ذغالی

کباب پز سنگی ساده

کباب پز گازی رو میزی و کباب پز سنگی ساده  بهترین انتخاب برای افرادی می باشند که کمبود جا دارند طراحی این نمونه از کباب پزها به گونه ای می باشد که می توان بر روی میز و یا کابینت ام دی اف قرار داد.این نمونه از کباب پزها همانند کباب پزهای گازی دارای انواع مختلفی می باشند. اندازه ی دهنه و همچنین ورقی که در تولید این نمونه از کباب پزها بکار رفته است موجب تولید دو مدل تمام استیل و نیمه استیل می شود و این نوع از کباب پزها از نظر کاربری کاملا مشابه کباب پزهای گازی تمام استیل می باشند تنها تفاوتی که این نمونه از کباب پزها دارند جنس مواد بکار رفته در تولید سینی آنها می باشد مثلا در ساخت جداره ی داخلی آنها از ورق گالوانیزه به ضخامت یک میلی متر استفاده شده است.

کباب پز سنگی ساده

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا