کسب و کار

چطور یک میلیاردر خودساخته شدم

سالهای طولانی برای اینکه یک میلیاردر خودساخته شوم به شدت تلاش کردم و در نهایت با تولید جدیدترین کباب پز توانستم در بازار شناخته شده و محبوبیت پیدا کنم، در ادامه برخی از انواع محصولات را معرفی خواهیم کرد.

کباب پز دادلیسان

نکات بسیار مهمی وجود دارد که در هنگام خرید کباب پز دادلیسان مدل ۱۴ سیخ و دیگر کباب پزها باید به آن دقت شود، با توجه به اینکه این محصولات انواع مختلفی دارند باید با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنیم، باربیکیو و کباب پزها انواع مختلف سنگ آجری و فلزی دارند، یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید کباب پز باید به آن دقت شود این است که تعداد سیخهای کباب پز چند عدد می باشد و در چه فاصله ای از هم این سیخها قرار دارد، در برخی از کباب پزها سیخها به صورت اتوماتیک به گردش درمی آیند که موجب شده تمام قسمتهای گوشت و قارچ و یا هر غذای دیگری که می خواهیم کباب کنیم به طور یکسان پخته شود و هیچ یک از قسمتها دچار سوختگی نشود و یا خام و نپخته نماند.

کباب پز ذغالی

این کباب پزها دارای دو سیستم گردان اتوماتیک و دستی می باشد و هم می توانید کباب پز ذغالی را به گاز شهری وصل کنید و هم آن که با استفاده از ذغال کبابهای خود را تهیه نمائید.همچنین به دلیل این که می توان آنها را به گاز شهری وصل کرد در زمان پخت کباب دود تولید نمی کند که باعث آزردن چشمان شما شود و روغن موجود در آن نیز بر روی شعله ریخته نمی شود.

این کباب پزها دارای استحکام و عمر طولانی می باشند و در صورتی که از آنها به طور صحیح استفاده کنید و پس از پخت نیز آن را به خوبی تمیز کنید می تواند تا سالیان سال برای تان کار کند. این کباب پزها بسیار کم جا و جمع و جور می باشند و برای محیطهای کم ظرفیت و فضاهای کوچک نیز مناسب می باشند و همچنین بسیار سبک و قابل حمل نیز می باشند. از کباب پزها برای انواع کباب، جوجه، گوجه، جگر، قارچ و غیره می توان استفاده کرد و همچنین برخی از نمونه های آن مناسب برای انواع استیک نیز می باشد. برخی از کباب پزها به صورت برقی، برخی ذغالی و گازی می باشند.

کباب پز ذغالی

کباب پز سنگی ساده

این مجموعه یکی از مجموعه هایی می باشد که اقدام به تولید انواع کباب پز سنگی ساده با بهترین کیفیت و همچنین مقرون به صرفه ترین قیمت کرده است. یکی از بهترین نمونه از کباب پزها که دارای طرفدارن بسیار زیادی نیز می باشند کباب پز نوع گازی می باشد. کباب پزهای گازی از اجزایی تشکیل شده اند که عبار تند از بدنه، اسکلت، سینی چربی گیر، مشعل، شیر گاز،

کباب پزهای گازی بنابر مواد اولیه ی استفاده شده در تولید آنها دارای انواع مختلفی می باشند. پارامترهایی وجود دارند که بر اساس آن کباب پزها را دسته بندی می کنند این پارامترها شامل: ابعاد دهنه به طور کلی کباب پزها دارای ابعاد دهنه ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۶۰ سانت می باشند. جنس بدنه معمولا کباب پزها دارای جنس استیل و همچنین نیمه استیل می باشند .نوع کاربری کباب پزها بنابر استفاده ای که از خواهیم برد دارای دو نوع رومیزی و ایستاده می باشند.

کباب پز سنگی ساده

 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا