کسب و کار

چطور در یک هفته به درآمد میلیاردی رسیدم

مدت زمان زیادی در حال تلاش و یادگیری چگونگی تجارت و به دست آوردن سود در بازار بودم اما با یک هفته سختی کشیدن و به کار بردن آموزه هایم توانستم به درآمد میلیاردی در زمینه تولید و عرضه انواع کباب پز برسم و در ادامه برخی از انواع این محصول را معرفی خواهم کرد.

کباب پز پیک نیکی

اگر شما نیز در جستجوی یک کباب پز پیک نیکی می باشید تا با استفاده از آن بتوانید حمل و نقل آسانی را حین سفر داشته، پیشنهاد بهره گیری از کباب پز تاشو می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد که همواره مورد توجه بسیاری از خانوارها نیز قرار گرفته است. بدین منظور فروشندگان لوازم خانگی ایرانی و سایر مشتریان می توانند کباب پز تاشو را به صورت عمده خریداری نمایند و از مزیتهای آن بهره مند شوند. ویژگیهای ثمر بخشی که کباب پز تاشو دارد شامل موارد ذیل است:

برخورداری از وزن ایده آل به دلیل استفاده از متریالی چون فولاد، استیل و چدن، دارای ضخامتی قابل قبول به منظور تحمل وزن سیخهای کباب، خاصیت تاشدگی و حمل آسان آن، ضد زنگ بودن آن.

کباب پز تابشی

شما می توانید برای خرید کباب پز تابشی، دست دوم آن را تهیه کنید اما دقت داشته باشید که کباب پز کاملا سالم باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه های معتبر دستگاه کاملا نو مانند کباب پز نوین صنعت تهیه کنید تا از ایمنی آن مطمئن باشید. از دیگر انواع کباب پزها، کباب پز تابشی اتوماتیک است که سیخها خلاف جهت حرارت حرکت می کنند و در حین پخت کباب وارد قسمتی با حرارت کمتر می شود و در نهایت بعد از پخت به صورت اتوماتیک وارد سینی و خروج از کباب پز می شود. برای استفاده از کباب پز اتوماتیک احتیاجی به کنترل توسط اپراتور نیست.

از ویژگیهای این مدل کباب پز بدون دود بودن آن است و در مصرف گاز صرفه جویی می شود. با استفاده از کباب پزهای اتوماتیک می توانید انواع کباب را طبخ کنید. سهولت استفاده از این مدل کباب پز و نمایشگر تعداد سیخها از دیگر مزایای استفاده از کباب پز اتوماتیک می باشد. از دیگر انواع کباب پزها، کباب پز تابشی سالاماندر است که به آن کباب پز تابشی آسانسوری یا چند منظوره هم می گویند که دارای ظرفیت بیست تا چهل سیخ است.

کباب پز تابشی

کباب پز چدن سفالی

بهتر است بدانید سه مدل خاص از کباب پز چدن سفالی تولید می شود که یکی از آنها برقی می باشد که به آن اشاره داشتیم و نوع دیگر آن به صورت ذغالی است که از فروش تقریبا کمتری برخوردار می باشد زیرا اکثر افراد به دنبال خرید ذغال نیستند و ترجیح می دهند بدون ذغال و دود زیادی کباب خود را درست کنند. نوع آخر از کباب پزها مدل گازی آن است که به یک کپسول گاز تقریبا کوچک نیز متصل می باشد و لازم به ذکر است این مدل از کباب پزها جزو محبوب ترینها به حساب آمده و از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد زیرا با پختن کباب بر روی کباب پز گازی شما می توانید یک کباب یکدست تحویل بگیرید زیرا این کالا به گونه ای است که حرارت آن همزمان به تمام سیخهای موجود بر روی آن خواهد رسید. یکی از کباب پزهای موجود که این مدل هم از فروش بسیار خوبی برخوردار است همان کباب پز برقی می باشد که بسیار این محصول ساده می باشد و هنگام پختن کباب هیچگونه دودی از آن بلند نمی شود و تقریبا می توان گفت بدون بو است.

کباب پز چدن سفالی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا