اقتصادی

کدام شرکت‌ها بیشترین بیت‌کوین را دارند؟ اینفوگراف

در کل ۲۱ میلیون بیت‌کوین در بازار رمزارزها وجود دارد، اما کدام شرکت سهم بیشتری از این ۲۱ میلیون بیت‌کوین دارد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، با هر افت شدید بیت‌کوین، شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز اقدام به خرید بیت‌کوین می‌کنند. آنها معتقدند که بیت‌کوین دارایی ارزشمندی است و هر افت قیمتی در واقع یک فرصت خرید است.

در این میان شرکت میکرواستراتژی بیشترین تعداد بیت‌کوین را در اختیار دارد. بر اساس آماری که شرکت دیکریپت مدیا منتشر کرده، تعداد بیت‌کوین‌های میکرواستراتژی تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۲۱ هزار بیت‌کوین در اختیار دارد.

با توجه به قیمت ۴۰ هزار دلاری امروز بیت‌کوین، ارزش بیت‌کوین‌های این شرکت بیش از ۴٫۸ میلیارد دلار است. اگر این شرکت همه بیت‌کوین‌های خود را امروز به فروش برساند، سودی معادل ۸۶۵ میلیون دلار نصیبش خواهد شد.

اما به جز میکرواستراتژی کدام شرکت‌ها بیشترین تعداد بیت‌کوین را در اختیار دارند؟ در این اینفوگرافیک تجارت‌نیوز، با شرکت‌هایی که بیشترین تعداد بیت‌کوین را هلد کرده‌اند، آشنا شوید.

اینفوگرافی کدام شرکت ها بیشترین بیت کوین را دارند؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا