اجتماعی

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

کیفیت هوای تهران همچون روز گذشته در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

به گزارش روند بازار، شاخص لحظه ای کیفیت هوای تهران امروز / یکشنبه بر روی عدد ۷۴ قرار دارد و همچنان روند هوای سالم در تهران تداوم دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۶۹ (قابل قبول) قرار داشت.

بر اساس اطلاعات سنجش کیفیت هوای تهران در هیچ منطقه‌ای از تهران وضعیت برای هیچ گروهی ناسالم نیست و در تمامی نقاط وضعیت سالم و حتی در شهرداری منطقه ۲۲ شاخص در شرایط پاک قرار دارد.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۹ روز هوای پاک، ۱۹۱ روز هوای قابل قبول، ۸۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۱ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

منبع
خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا