کسب و کار

با تغییر عادتهای روزانه توانستم به درآمد میلیاردی برسم

زمانی که دست از اتلاف وقت برداشتم و به تجارت روی آوردم توانستم به درآمد بالا برسم. من تجارت خود را در زمینه سنگ مرمریت صلصالی طوسی و طلایی آغاز کردم. این سنگها به دلیل داشتن ظاهر زیبا در میان مردم محبوب هستند.

سنگ مرمریت صلصالی

یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین نوع سنگ‌های ساختمانی، سنگ مرمریت صلصالی چیتا به حساب می‌آید. وجود رگه‌های طلایی زیبا بر روی رنگ مشکی این سنگ، یک ترکیب بسیار جذاب و شیک را ایجاد کرده است که سبب می‌شود سنگ مرمریت چیتا بهترین انتخاب برای سنگ فرش کردن کف ساختمان‌های لوکس به حساب بیاید. از طرف دیگر قیمت مناسب سنگ مرمریت چیتا نسبت به سنگ‌های مشابه دلیل دیگری است که این سنگ را به یک انتخاب عالی و اقتصادی برای تجارت تبدیل کرده است.

یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین نوع سنگ‌های ساختمانی، سنگ مرمریت چیتا به حساب می‌آید. وجود رگه‌های طلایی زیبا بر روی رنگ مشکی این سنگ، یک ترکیب بسیار جذاب و شیک را ایجاد کرده است که سبب می‌شود سنگ مرمریت چیتا بهترین انتخاب برای سنگ فرش کردن کف ساختمان‌های لوکس به حساب بیاید. از طرف دیگر قیمت مناسب سنگ مرمریت چیتا نسبت به سنگ‌های مشابه دلیل دیگری است که این سنگ را به یک انتخاب عالی و اقتصادی برای تجارت تبدیل کرده است.

سنگ مرمریت طلایی

مرمریت جزو سنگهایی می باشد که با متبلور شدن دوباره ی سنگ مرمریت طلایی تشکیل می شود و سنگ مرمریت خوی اصفهان در رنگبندیهای متفاوتی از جمله گل یخی و کرم طلایی و زیتونی در بازار به فروش می رسند و این نوع سنگها به میزان انبوهی، تولید می گردند به علاوه این نوع سنگها دارای دوام بسیاری می باشند و زیباترین طرح و رنگها را دارا می باشند. از بهترین انواع کاشی یا سرامیک کف و سنگهای مرمریت می توان به مرمریت از نوع جیرفت و مرمریت جندق اشاره نمود که این مدلها  همانند مرمریتهای اصفهان دارای ارزش فراوانی می باشند.

یکی از سنگهایی که در ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ مرمریت رویال خوی و سنگ مرمریت رنگی می باشد و سنگ خوی طبق رنگ و ساختار آنها طبقه بندی می گردند و یک ویژگی مشترک در بین تمامی این سنگها، خاصیت ساب پذیری و روشن بودن رنگ آن می باشد همچنین در فرآوری این نوع سنگها برای بالابردن میزان کیفیت آن از ساینده هایی با کیفیت و رزین استفاده می گردد.

سنگ مرمریت طلایی

سنگ مرمریت طوسی

اگر بخواهیم به ذکر مشخصات نوع خاصی از محصول یعنی سنگ مرمریت طوسی چرمی بپردازیم، طبیعتاً می توانیم به مواردی نظیر: دارا بودن رنگ خاص، عدم ترک خوردگی، قیمت مناسب، میزان ساب خوردگی بالا و عدم سایش بپردازیم که همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. لازم به ذکر است سنگ مذکور دارای رنگی است که با گذشت زمان و آفتاب خوردگی سفیدتر شده و این یک مزیت بی نظیر برای پخش سنگ مرمریت سفید چرمی به حساب خواهد آمد.

از عمده فعالیتهایی که می توانیم برای این مجموعه در نظر بگیریم، تخصیص دادن امر خرید سنگ مرمریت مشکی بوده که مورد توجه اکثر مهندسین، معمارین، پیمانکاران و سایر افراد قرار گرفته است. سنگ مرمریت مشکی از عمده محصولاتی می باشد که دارای پس زمینه خاص با رگه های قهوه ای، سفید و طلایی بوده و ساب خوردگی بالای آن موجب شده تا از کمترین میران ناخالصی و ترک خوردگی برخوردار باشد.

سنگ مرمریت طوسی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا