کسب و کار

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس

با گسترش اینترنت و راه یافتن آن به زندگی روزمره مردم و البته استقبال مردم از آن، بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت راحتتر و آسوده تر صورت می گیرد. در این میان خرید اینترنتی نیز روز به روز در حال افزایش است و فروشگاه های گوناگونی در حوزه های متعدد راه اندازی می گردند. یکی از این حوزه ها خرید لباس زنانه و مردانه و حوزه مد و پوشاک است. در این میان چالشی که وجود دارد انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پوشاک است. اینکه یک فروشگاه اینترنتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با شناخت ویژگی هایی یک فروشگاه اینترنتی خرید لباس معتبر، دید بهتری در هنگام ثبت سفارش خود خواهید داشت. اما به غیر از آیتم هایی که یک فروشگاه می بایست داشته باشد؛ شما نیز باید از سایز دقیق لباس تان مطلع باشید؛ این مورد در خرید اینترنتی انواع پوشاک بسیار مهم و ضروری است. البته در برخی از مدل های لباس با طراحی لباس هایی با اندازه فری سایز Free Size این مساله نیز حل شده است. خرید اینترنتی مزایای بیشماری دارد که می توان برخی از مشکلات و دغدغه های آن را نادیده گرفت. از جمله مهمترین مزایای آن صرفه جویی در زمان و پول است. در بازار رقابتی تنگاتنگی که بین آنلاین شاپ های متعدد لباس وجود دارد؛ هر یک به این می اندیشند که چگونه می توانند با ساخت یک مزیت رقابتی برتر، مشتریان را به سمت خود بکشانند و این مقوله می تواند به نفع کاربران و مشتریان آن فروشگاه اینترنتی باشد.

بهترین فروشگاه را چگونه و در یک نگاه بشناسیم؟

در این بخش به بیان چند ویژگی عمومی که هر فروشگاه اینترنتی معتبری باید داشته باشد؛ می پردازیم. این موارد را شما می توانید با یک نگاه کلی و سرتاسری به فروشگاه متوجه شوید. اولین مساله اعتماد مشتریان است. یک فروشگاه آنلاین لباس می بایست در همان نگاه اول اعتماد مشتری را به خود جلب نماید. این مساله مهمترین مقوله در انواع خرید اینترنتی است (لباس، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و…)

داشتن نماد اعتماد یا E-namad یک موضوع بسیار ضروری و مهم است. حتما در ابتدای ورود به وب سایت نشان اعتماد آن را بررسی نمایید. مساله بعدی که می تواند برای یک وب سایت فروشگاهی در حوزه خرید پوشاک مهم باشد؛ داشتن مشاوره پیش از خرید است. این ویژگی به شما کمک می کند از مشاوران متخصص صحبت نمایید و بهترین محصول آن ها را خرید نمایید.

خدمات پس از فروش و ارسال به موقع می تواند به شما قوت قلب و اطمینان بیشتری برای ثبت خرید بدهد. مرجوع کردن کالا، اصالت محصول را تائید می کند؛ در صورتی که فروشگاهی تضمین می دهد در صورت هر گونه خرابی کالا و نارضایتی آن را پس می گیرد، مهر تائیدی است بر معتبر بودن و اصل بودن محصولاتش!

چند ویژگی که هر فروشگاه معتبری باید داشته باشد:

  • نماد اعتماد (اینماد)
  • مشخصات و ویژگی های محصول
  • دریافت مشاوره قبل از ثبت خرید
  • ارسال به موقع کالا
  • پیگیری محصولات
  • ارسال پیامک ثبت خرید و همه مراحل آن
  • ضمانت مرسولات
  • مرجوع کردن کالا
  • ضمانت برگشت پول
  • داشتن کانال های ارتباطی با فروشگاه (تلفنی، چت باکس و پیامک، واتساپ و…)

چند فروشگاه اینترنتی خرید لباس زنانه معتبر را در ادامه به صورت اختصار معرفی می نماییم فروشگاه های اینترنی پوشاک بانوان از قبیل: دیجی استایل، مدیسه، آراور، بانی مد، سارابارا، وب پوش و شیکسون.

لیست بهترین ها در حوزه فروشگاه اینترنتی خرید لباس

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی بسیار شناخته شده در حوزه فروش انواع اقلام مصرفی و پرفروش است؛ اما از آنجایی که در جریان هستید، وب سایت دیجیکالا همه اقلام را به فروش می رساند و بصورت تخصصی صرفا در حوزه پوشاک فعالیت ندارد. ما قصد داریم در این یادداشت به معرفی فروشگاه هایی بپردازیم که بصورت اختصاصی انواع لباس را می فروشند. اگر فروشگاهی را می شناسید که برایتان محبوب و معتبر است می توانید در بخش نظرات نام آن را با ما به اشتراک بگذارید و کاربران دیگر نیز بتوانند از خدمات آنها بهره ببرند.

فروشگاه دیجی استایل

فروشگاه دیجی استایل Digistyle از زیر مجموعه های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا Digikala است. دیجی استایل به صورت اختصاصی به فروش آنلاین انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه می پردازد. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با برندها معتبری در حوزه پوشاک، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی همکاری دارد، برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند: چرم مشهد، درسا، کفش سیما، مارال چرم، کیکی رایکی، دیور، ال سی من، نایکی، اسکچرز، ریباک، ری بن، پوما و …. در این وب سایت شیک پوشان به راحتی به انتخاب خود خواهند رسید.

فروشگاه دیجی استایل

فروشگاه مدیسه

فروشگاه مدیسه Modiseh گزینه بعدی لیست بهترین هاست. آغاز کار مدیسه در ابتدا در حوزه مد و پوشاک بود و سپس با توسعه کار، محصولات دیگر را نیز در لیست فروش خود قرار داد. فروشگاه مدیسه خدماتی همچون انواع روش های پرداخت، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و همچنین ضمانت اصالت کالا را ارائه می دهد. فروشگاه مدیسه با برندهای معتبری همچون شهر چرم، اسمارا، لوکسیرا، هیتو استایل، رویال جین، کیکی رایکی، شنل، ورساچه، بولگاری، سریتا، دافی، لورال و… همکاری دارد. شعار اصلی وب سایت مدیسه “دوست خوش سلیقه” است.

فروشگاه آراور

فروشگاه اینترنتی آراور Arawear تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خود را دارد تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه اش را به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. آراور شیک ترین پوشاک را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

شعار این وب سایت “آراور آراستگی پوشش شما” است. فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

آراور

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد. ارتباط با فروشگاه لباس زنانه ترک و ارزان آراور بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی محصولات آن ها را خریداری نمایید. تیم آراور در تلاش است تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

فروشگاه بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد Banimode یک آنلاین شاپ کامل است که محصولات متنوع را در حوزه پوشاک و مد را ارائه می دهد. آغاز فعالیت بانی مد از سال ۱۳۹۳ است. با مرور زمان و با پیشرفت و توسعه کار محصولات متنوع از برندهای پرفروش و معتبر را وارد لیست محصولات خود نمود.

خرید اینترنتی انواع پوشاک متنوع از این طریق وب سایت مدیسه قابل ثبت است. خرید انواع لباس نوزاد، خرید لباس های مجلسی بانوان، خرید شومیز زنانه مدل جدید ، لباس های ورزشی مانند خرید انواع مایو و بسیاری موارد دیگر. برندهایی که می توانید در بانی مد پیدا کنید: جین وست، درسا، چرم مشهد، دلسی، شیفر، دلسی، ریباک، عصر جدید، شانل، ورساچه، اونلی و بسیاری برند معتبر دیگر.

فروشگاه سارابارا

فروشگاه اینترنتی سارابارا Sarabara در ابتدا با فروش حضوری فعالیت خود را آغاز نموده است و در نهایت در سال ۱۳۹۳ وب سایتی به منظور خرید اینترنتی و غیرحضوری خود راه اندازی نمود. از مزیت های رقابتی سارابار می توان به ارسال رایگان آن برای سفارشات بالای ۴۵۰ هزار تومان و همچنین تضمین اصل کالا و مرجوع کردن سفارش تا ۷ روز را اشاره نمود. مورد بعدی که می توان به آن اشاره نمود؛ امکان پرداخت حضوری برای مشتریان ساکن شهر تهران است. سارابارا محصولاتی در حوزه پوشاک زنانه و مردانه، انواع لباس زیر، لوازم سفر و طبیعت گردی را ارائه می دهد.

فروشگاه وب پوش

فروشگاه اینترنتی خرید لباس وب پوش Webpoosh بصورت کاملا اختصاصی در حوزه لباس آقایان فعالیت دارد. محصولات اصلی آن پوشاک و اکسسوری مردانه است. مزیت رقابتی وب پوش امکان خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی است که لیست نمایندگان فروش وب پوش را می توانید از وب سایت اصلی آن مشاهده نمایید. خرید های بالای ۷۰۰ هزار تومان شامل ارسال رایگان می شوند. مزیت دیگر وب پوش وجود یک دسته بندی اختصاصی برای حراجی ها و تخفیفات دائمی است.

فروشگاه شیکسون

فروشگاه خرید غیرحضوری شیکسون Shixson یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه مد و پوشاک است. ویژگی مثبتی که شیکسون دارد وجود انواع حراجی ها و بسته های تخفیفی جذاب است. شما با ثبتنام در این سایت تخفیف ۲۰ هزار تومانی می گیرید. مزیت های دیگر خرید از شیکسون ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان و مرجوع کردن کالا تا ۱۰ روز است. اگر شما تولید کننده ای در حوزه مد و پوشاک هستید، خبر خوب برای شما این است که؛ شیکسون امکان فروش محصولات تان را در وب سایتش قرار داده است و شما می توانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید و از بستر شیکسون استفاده نمایید.

شومیز زنانه

سخن پایانی

فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی لباس تقریبا در تمامی وب سایت های خرید لباس زنانه و مردانه مشابه است. اما همانطور که در بخش های ابتدایی این یادداشت ذکر گردید؛ مزیت های رقابتی که فروشگاه به منظور جذب مشتریان بیشتر ارائه می دهند، آن ها را از یکدیگر متمایز می سازد. مواردی همچون: ارسال رایگان، امکان خرید حضوری، امکان پرداخت حضوری و درب منزل، شرایط مرجوع کردن کالا، تخفیفات و حراجی های متنوع و بسیاری موارد دیگر. شما چه تجربه خرید اینترنتی دارید؟ خوشحال می شویم در بخش کامنت نظرات و تجربیات موفق و غیر موفق خود را با ما به اشتراک بگذارید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا