کسب و کار

دوره سئو در شهر اصفهان؛ مدرک معتبر + فرصت های شغلی

دیجیتال مارکتینگ یکی از به روزترین شغل ها در بین مشاغل پرطرفدار در جهان است که در سال های اخیر با ظهور پاندمی کرونا و به تعطیلی کشاندن بسیاری از کسب و کارها نقش پررنگی را ایفا نموده است.

این حوزه کاری به کتگورهای کوچکتری همچون بازاریابی رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی با استفاده از تبلیغات کلیکی و بنری و سایر روش های مشابه تقسیم می شود، بازار کار حوزه دیجیتال مارکتینگ دارای تنوع زیادی است و موقعیت های شغلی فراوانی دارد.

یکی از مشاغل پرطرفدار در این زمینه سئو (SEO) است که در سراسر ایران آموزش داده می شود. زیرا صاحبان کسب و کار زیادی به دنبال جذب ترافیک و فروش بیشتر هستند و قصد دارند از سایر رقبای خود جا نماند. در همین راستا موسسه آموزش عالی فن پردازان یک دروه آموزشی سئو را در شهر اصفهان برگزار خواهد کرد.

آموزش سئو، ترند مهارت های پرتقاضای این روزها در شهر اصفهان

آموزش مهارت سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جسجو به ویژه گوگل با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در حال حاضر در اکثر نقاط ایران توسط قشر خاصی یادگیری سئو مورد توجه قرار گرفته است که شهر اصفهان از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا موسسه آموزش عالی فن پردازان با بهره گیری از اساتید متخصص و توانمند در این حوزه در نظر دارد یک دوره آموزش سئو در اصفهانرا به صورت حضوری و آنلاین برگزار کند که در آن به مفاهیم آموزشی پایه ای بپردازد.

شرایط پذیرش در دوره آموزشی سئو در اصفهان

  • آشنایی به مبانی کامپیوتر
  • آشنایی به کارکرد موتورهای جستجو
  • آشنایی بهwordpress
  • آشنایی اولیه به سئو مقدماتی
  • آشنایی به فرآیند تولید محتوا

آیا با یادگیری سئو می توان در شهر اصفهان کار کرد؟

بله افراد بعد از یادگیری سئو می توانند در پروژه های مختلف یادگیری های خود را محک بزنند. اما در شروع کار افراد تازه آموزش دیده باید در کنار کارشناسان سئو با تجربه فعالیت کنند و به تنهایی در شروع کار عهده دار یک پروژه نشوند چون ممکن است با اتوجه به بی تجربه بودن در این زمینه به شکست بخورند.

نمونه های فرصت های شغلی بعد از یادگیری مهارت سئو  

بعد از اتمام دوره اموزش سئو در اصفهان به آدرس https://fanpardazan.com/course/seo-training-course-in-isfahan شما می توانید به عنوان یک کارشناس SEO برای فعالیت در حوزه های مختلف که در زیر به آنها اشاره کردیم کار کنید. لازم به ذکر است شما می توانید در این حرفه به صورت فریلنسر یا حضوری با کارفرماهای داخلی و خارجی همکاری نمایید.

متخصص سئو(SEO Specialist)

با فعالیت در این پوزیشن شغلی می توانید وبسایت ها را تحلیل و بررسی کنید و متریک ها را اندازه گیری کرده و وبسایت های مورد نظر خود را برای گوگل بهینه کنید. مسئولیت های شما در این جایگاه به عنوان SEO Specialist شامل تحقیق کلمات کلیدی (keyword research)، بهینه سازی ساختار سایت (Structure optimization) از لحاظ فنی، بهینه سازی محتوا (Content Optimization)، لینک سازی (Link Building) و گزارش دهی (Reporting) است. شما می توانید این مهارت ها را به طور کامل در دوره آموزش سئو در اصفهان بیاموزید.

استراتژیست سئو (SEO Strategist)

یک استراتژیست سئو فردی است که اهداف یک سازمان یا کسب و کار را به سمت بازاریابی سوق می دهد. مهمترین وظایفی که یک استراتژیست Seo دارد شامل تحلیل و بررسی کلمات کلیدی مرتبط با اهداف سازمان، ارائه استراتژی مناسب با اهداف پروژه، تحلیل و آنالیز دیتاهای استخراج شده از ابزارهای گوناگونی مثل Google Search Console، Google Analytics، Ahrefs، Semrush و ..، ایجاد همکاری مستمر بین اعضای تیم سئو و تیم توسعه، کمک به ایجاد و اجرای استراتژی‌ های محتوا با در نظر گرفتن اهداف سئو است.

مدیر سئو (SEO Manager)

فردی که در پوزیشن های شغلی فوق به اندازه کافی تجربه لازم را کسب کند می تواند در جایگاه مدیر سئو به صورت فریلنسری یا حضوری استخدام شود. این شغل دارای مسئولیت های متعددی است که به اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • هدایت و رهبری تیم سئو
  • خلاقیت در روند انجام یک پروژه
  • آنالیز اطلاعات استخراج شده
  • آموزش اعضای تیم
  • تعریف تارگت برای پروژه طبق زمانبندی
  • ارتباط مستمر با مدیر دیجیتال مارکتینگ و تیم توسعه
  • آگاهی از اهداف کسب و کار و برگزاری جلسات با تیم مارکتینگ

سرفصل های مهم در در دوره سئو در اصفهان شامل چه هستند؟

اساتید این دوره قصد دارند در این دوره آموزشی مباحثی را همچون مفاهیم مقدماتی سئو – سئو داخلی (onpage) – سئو خارجی (offpage) سئو تکنیکال (technical seo) آموزش داده می شود.

جمع بندی

بعد از همه گیری کرونا و فشار تعطیلی کسب و کارها سنتی و ورشکستگی آنها بسیاری از این کسب و کارهای سنتی به سمت بازار آنلاین رو آورده اند و تصمیم گرفتند با راه اندازی وبسایت به جذب ترافیک ووردی فروش خود را بیشتر کنند. از این رو آموزش سئو به یکی از پرطرفدارترین آموزش های حال حاضر تبدیل شده است. در همین راستا موسسه آموزش علی فن پردازان قصد دارد یک دور آموزشی سئو در این زمینه برقرار کند.

همچنین می‌توانید از طریق درگاهای زیر با ما در تماس باشید.

پست الکترونیک : info@fanpardazan.com

شماره های تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۹۷۰۱

آدرس شعبه یکم : اصفهان، مرداویج،خیابان شیخ کلینی، پلاک ۱۵۴ – ساختمان موسسه آموزش عالی فن پردازان

آدرس اصفهان شعبه دوم: ، خیابان فرایبورگ، نبش کوچه چهاردهم، مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا