کسب و کار

راحت ترین راه واردات لوازم جانبی موبایل از چین

چکیده : در این مقاله به راه های واردات و خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین پرداختیم. ۲ روش کلی برای وارد کردن لوازم جانبی هم معرفی کردیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به خاطر افزایش فراوان کاربران تلفن همراه در چند سال اخیر، بازار لوازم جانبی موبایل در ایران رشد قابل توجهی داشته است. به همین دلیل، بسیاری از تجار به واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران مشغول شده‌اند. واردات لوازم جانبی موبایل از چین همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی در فرایند واردات کالا از چین به ایران بوده و بیشتر این محصولات شامل قاب، گلس، کابل شارژر، هندزفری بلوتوث و غیره می‌باشند. با توجه به تنوع فراوان محصولات و وجود بازار رقابتی در چین، قیمت لوازم جانبی موبایل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و واردات این محصولات به ایران سودآور است.

ممکن است در ابتدا، وجود صدها برند متفاوت در حوزه تولید لوازم جانبی موبایل در چین، تجار را گیج کند، اما باید بدانیم که همه این برندها قابلیت واردات ندارند و بیشتر آنها کیفیت مناسبی ندارند. با وجود نوسانات بازار ارز و کاهش ارزش پول ایران در مقابل پول چین، میزان سود کاهش یافته است، اما هنوز واردات برخی کالاها مانند لوازم جانبی موبایل سودآور است و پیش‌بینی می‌شود که این روند در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

چرا چین بهترین گزینه برای واردات لوازم جانبی است؟

واردات لوازم جانبی از کشور چین، می‌تواند به عنوان مزیتی بسیار سودآور مورد بررسی قرار گیرد. این امر به خاطر وجود یک بازار رقابتی وسیع در زمینه تولید لوازم جانبی، بین تولیدکنندگان چینی وجود دارد. با این حال، نباید فکر کنید که سود شما تضمین شده است. به علاوه از تمرکز بر واردات نوعی لوازم جانبی که در بازار تقاضای بیشتری دارند، همچنین نیاز است تا تأمین‌کننده مناسبی را برای واردات محصولات خود انتخاب کنید. پیدا کردن یک کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه مشتریان با این لوازم آشنا شوند و بدانند قیمت آنها نسبت به دیگر فروشگاه‌های موجود در شهر، مناسبتر است، محل فروش، اندازه فروشگاه و … بی‌اهمیت است. برای کسب سود کافی است که قیمت رقابتی را ارائه دهید. بنابراین، به دنبال یافتن یک تأمین‌کننده مناسب در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل در بازار، بسیار مهم است.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

چطور از چین لوازم جانبی موبایل وارد کشور کنیم؟

واردات کالاهایی که از خارج از کشور وارد می شوند، معمولاً از طریق بنادر دریایی و زمینی از طریق گمرک به کشور می رسند. در این مراحل، صحت استانداردهای این کالاها بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود. برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین، دو روش اصلی وجود دارد. در روش اول، شما باید به چین سفر کنید و مستقیماً از بازار چین خرید کنید و آن ها را به ایران ارسال کنید. به دلیل عدم مسلط بودن اکثر تجار چینی به زبان انگلیسی، همراهی یک مترجم بسیار مهم است. اما در روش دوم، شما نیازی به حضور در چین ندارید و می توانید از طریق سایت های خرید آنلاین چینی مانند علی‌بابا، علی اکسپرس و تهران جانبی خرید کنید. این سایت ها به شما امکان می دهند تا بین برندهای مختلف چینی لوازم جانبی موبایل را مقایسه کنید و چند مورد را برای خرید انتخاب کنید. سپس می توانید با فروشندگان مذاکره کنید و شرایط فروش را بررسی کنید. برای اطمینان از کیفیت محصولات، می توانید درخواست ارسال نمونه داشته باشید. همچنین در طول مذاکرات، مهم است در مورد تاریخ تحویل، روش پرداخت هزینه و روش ارسال و سایر جزئیات صحبت کنید.

کدام لوازم جانبی موبایل بیشترین فروش را دارد؟

لوازم جانبی موبایل، همواره جزء مهمی از تجهیزات موردنیاز کاربران موبایل بوده است. در میان این لوازم جانبی، برخی از محصولات مورد توجه بیشتری بوده و بالاترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در این بخش، به بررسی برخی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل پرداخته می‌شود.

  1. قاب گوشی: قاب گوشی‌ها گزینه‌ای محبوب برای محافظت از گوشی‌ها در برابر ضربه، خط و خش، همچنین تغییرات در طول زمان است. قاب‌های گوشی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند و کاربران بر اساس سلیقه شخصی خود می‌توانند انتخاب کنند.
  2. گلس گوشی: گلس گوشی‌ها لایه‌ای محافظ روی صفحه نمایش گوشی‌ها می‌باشند که در برابر خط و خش، اثر انگشت و ضربه مقاومت می‌کنند. گلس‌های درجه حرفه‌ای و برندهای معتبر، پخش بالایی را در بازار دارند.
  3. شارژر گوشی: شارژرهای گوشی نیز جزو لوازم جانبی پرفروش محسوب می‌شوند. خرید عمده شارژر گوشی برای صاحبین مغازه موبایل فروش بسیار مناسب است و می توانند سود بسیار خوبی را از فروش این محصولات داشته باشند. توجه به کیفیت شارژرها و حفظ سلامت باتری گوشی نیز مهم است.
  4. اسپیکر: اسپیکرهای قابل حمل، جهت گوش دادن به موسیقی با کیفیت و صدای خوب، محبوبیت بالایی را برای خریداران دارند. امکان اتصال به وسایل دیگر مانند گوشی‌ها و تبلت‌ها نیز این اسپیکرها را به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.
  5. پاوربانک: با فراهم آوردن امکان شارژ مجدد دستگاه‌های قابل‌حمل بدون نیاز به برق، پاوربانک‌ها عموماً همراهان مناسبی برای سفر، کمپینگ و استفاده روزمره هستند. در حال حاضر، پاوربانک‌هایی با ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود هستند. با توجه به تقاضای زیاد در بازار، می‌توان گفت که قاب گوشی، گلس گوشی، شارژر گوشی و پاوربانک بین لوازم جانبی موبایل بیشترین فروش را دارند.
پرفروش ترین های موبایل

حرف آخر

در دنیای امروزی، استفاده از گوشی همراه برای اکثر مردم به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. اما به همراه هر گوشی هوشمند، نیاز به لوازم جانبی مختلفی نیز وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند تا تجربه بهتری از استفاده از تلفن همراه خود داشته باشند. در این راستا، شارژر گوشی، هدفون، اسپیکر، قاب گوشی و گلس صفحه نمایش به عنوان لوازم جانبی اصلی و ضروری تلفن همراه محسوب می‌شوند. یکی از بهترین سایت‌هایی که لوازم جانبی موبایل را به صورت عمده پخش می‌کند، تهران جانبی است. این سایت با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، به یک انتخاب برتر برای خرید عمده کالاهای مرتبط با تلفن همراه تبدیل شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا