کسب و کار

روش های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در خانه

چکیده : روش های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در خانه + خدمات نشت یابی و لوله بازکنی اصفهان تاسیسات دنا با قیمت ارزان

گرفتگی سینک یکی از مشکلات رایج خانم های خانه دار است که از روش های زیادی برای رفع آن استفاده می کنند. مشکل گرفتگی سینک به دلایل مختلفی به وجود می آید و همه حداقل یک بار با این مشکل مواجه شده اند. به همین دلیل در این قسمت با روش های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی آشنا می شوید.

مهمترین نشانه های گرفتگی سینک ظرفشویی

گرفتگی سینک نشانه های زیادی دارد که افراد را نسبت به این مشکلات آگاه می کند. مواردی مانند بوی بد فاضلاب که در آشپزخانه شما می چرخد ​​و فضا را می پوشاند، جریان آهسته آب در سینک و تخلیه نشدن آب در سینک، مسدود شدن تصادفی چاه که نیاز به استفاده از پمپ دارد و غیره. علائم اصلی که از شکل گیری چنین مشکلاتی در آشپزخانه شما خبر می دهد و نشان می دهد که باید با لوله بازکنی ارزان در اصفهان تماس بگیرید.

علل رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

ساختار ساختمان های امروزی به گونه ای طراحی شده است که این مشکلات بسیار نمایان بوده و هر از چند گاهی پیش می آید. افزایش جمعیت شهرها و رشد مسکن این مشکلات را تشدید می کند. در بسیاری از موارد، گرفتگی سینک به دلیل پرتاب زباله به طبقه بالا ایجاد می شود و ممکن است با پریدن به پایین فاضلاب حل نشود. برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی باید از نیروهای متخصص و حرفه ای در لوله بازکنی با فنر استفاده کرد. برخی از دلایل مسدود شدن چاه ها و لوله ها به شرح زیر است:

  • موهای بلند مردم روی خط لوله آب می چسبد و می پیچد
  • تشکیل زباله و توده در جاده
  • وجود روغن ها و چربی ها
  • انداختن اشیا در آب
  • تجمع لجن در سیفون و زیر سینک
  • زباله های مواد غذایی، مکان های چای و قهوه و ورودی های پاستا

در این شرایط از چند روش برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی استفاده می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

چگونه گرفتگی سینک ظرفشویی را باز کنیم ؟

برخی از مشکلات سیل را نمی توان تنها با یک پمپ حل کرد. راه حل های ساده ای برای غلبه بر این مشکلات وجود دارد. اگر کثیفی یا مواد اضافی در چاه گیر کند، یک بلوک غیرقابل نفوذ در چاه ایجاد می کند و باید با کمک متخصصان آن را جدا کرد. با این حال، روش های زیر برای مشکلات دیگر گرفتگی لوله ها توصیه می شود:

برای تمیز کردن سینک از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید

یکی از قدیمی ترین راه ها برای حل این مشکلات در آشپزخانه استفاده از جوش شیرین و سرکه است که هر کدام را به مقدار مشخص مخلوط کرده و برای چربی زدایی سینک استفاده می شود. در این زمینه از یک سوم فنجان جوش شیرین و یک سوم فنجان سرکه استفاده می شود. این مواد یک محلول شیمیایی بی خطر می سازند و سپس داخل ظرف ریخته می شوند و به قسمتی از لوله های شستشو می رسند و واکنشی مانند انفجار ایجاد می کنند و باعث رفع گرفتگی می شوند.
این روش برای از بین بردن چربی از سینک و از بین بردن مو و گل از روی جاده استفاده می شود. برای بهترین نتیجه، اجازه دهید محلول به مدت یک ساعت در لوله ها بماند و سپس لوله ها را با آب داغ بشویید.

استفاده از ترکیب جوش شیرین و نمک

یکی از راه های تمیز کردن سینک استفاده از ترکیب پودری جوش شیرین و نمک است. این مواد را به همان نسبت با هم مخلوط کرده و داخل دریاچه و لوله های آن بریزید. بعد از حدود ۱۵ دقیقه آب داغ را روشن کنید تا یقه سینک شما باز شود. این ترکیب واکنش های شیمیایی ایجاد می کند که برخی از گرفتگی های سینک را باز می کند.

از آب جوش استفاده کنید

یکی از راه های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی استفاده از آب جوش ساده است. این ماده می تواند گرفتگی های سطحی سینک را از بین ببرد و انواع چربی و روغنی که لوله های سینک را مسدود می کند را از بین ببرد. استفاده از آب جوش برای زمانی که فاضلاب کند می شود موثر خواهد بود. به این ترتیب باید ۳-۴ بار آب را در سینک بریزید و منتظر اثر باشید.

از جاروبرقی تمیز و خشک استفاده کنید

یکی از نکاتی که برای باز کردن چاه های بسته استفاده می شود، استفاده از دستگاه تمیز و جاروبرقی خشک است. با این روش های باز شدن سینک باید با دستگاه میله را دور زد تا هوا وارد و خارج نشود و کار جاروبرقی بهتر شود. واکنش های این جاروبرقی ها بسیار قوی است و در نتیجه هر چیزی را که مسیر لوله های آب را مسدود می کند از بین می برد. برای استفاده از آنها باید جارو را بیشتر تنظیم کنید.

با چند تکنیک ساده و با استفاده از ابزارهای ساده مانند رخت آویز فلزی می توان گرفتگی سینک را باز کرد. برای این منظور به انبردست، دستکش و یک سطل برای حذف آب اضافی نیاز دارید. پس از تهیه مواد و ابزار مشخص شده، آب را خاموش کرده، سطل را زیر سینک قرار دهید و سیفون سینک را باز کنید تا آب اضافی تخلیه شود.
اکنون دستکش های خود را بپوشید و سر را مانند قلاب با انبردست دستی روی رخت آویز خم کنید. حالا هر چیزی که لوله قلاب را مسدود کرده است را بگیرید و قلاب را بچرخانید تا بتوانید از شر آن خلاص شوید. این مرحله را تا زمانی که تمام مواد اضافی پاک شود ادامه دهید. سپس سیفون سینک باید دوباره نصب شود و آب جوش ریخته شود تا آلودگی پاک شود.

از رخت آویز استفاده کنید

با چند تکنیک ساده و با استفاده از ابزارهای ساده مانند رخت آویز فلزی می توان گرفتگی سینک را باز کرد. برای این منظور به انبردست، دستکش و یک سطل برای حذف آب اضافی نیاز دارید. پس از تهیه مواد و ابزار مشخص شده، آب را خاموش کرده، سطل را زیر سینک قرار دهید و سیفون سینک را باز کنید تا آب اضافی تخلیه شود.
اکنون دستکش های خود را بپوشید و سر را مانند قلاب با انبردست دستی روی رخت آویز خم کنید. حالا هر چیزی که لوله قلاب را مسدود کرده است را بگیرید و قلاب را بچرخانید تا بتوانید از شر آن خلاص شوید. این مرحله را تا زمانی که تمام مواد اضافی پاک شود ادامه دهید. سپس سیفون سینک باید دوباره نصب شود و آب جوش ریخته شود تا آلودگی پاک شود.

تصمیم خطرناک برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی !

برخی از افراد برای حل این مشکلات از اسید استفاده می کنند که روشی بسیار خطرناک و نامناسب است. خطرات این راه حل ها اغلب بیشتر از مزایای آنها است. اکثر مردم پس از پر شدن لوله های چاه، به سرعت یک بطری اسید برداشته و همه آن را در لوله های سینک می ریزند که بسیار خطرناک است. بازدم گاز سمی ناشی از اسید برای کودکان و افراد مسن بسیار خطرناک خواهد بود. این روش های باز و رفع گرفتگی سینک باعث ایجاد سوراخ و نشتی در لوله های چدنی می شود.
این روش خطر مسمومیت انسان را نیز به همراه دارد. تحریک پوست و خطرات استنشاق همیشه برای کسانی که در معرض مواد اسیدی قرار دارند، خطراتی است.

نتیجه نهایی

در این گزارش با روش های مختلف بازکردن سرویس بهداشتی و علل این مشکلات آشنا شدیم. هر یک از این روش های سنتی برای مدت طولانی توسط مردم برای تمیز کردن چاه ها و حوض ها استفاده می شده است. در این راستا نهادهای مختلفی با استفاده از ابزارهای نوین کسب و کار در حال کار و رفع این مشکلات هستند.
گرفتگی سینک مشکلات زیادی را برای محیط خانه ایجاد می کند و آشپزخانه را آلوده می کند. گردش هوای نامطبوع در هوا و پوشاندن محیط نیز یکی از مشکلات گرفتگی سینک است که خطرات زیادی را برای افراد خانه به همراه دارد. بنابراین باید هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

مرجع اصلی این گزارش مقاله ی رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در منزل از سایت تاسیسات دنا لوله بازکنی اصفهان می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا