کسب و کار

سه تیکه کارترز اصل از کجا بخریم؟

برند کارترز برندی است آمریکایی که تولیداتی در کشورهای چین و تایلند و کامبوج داشته و تولیداتشان به تمامی نقاط دنیا صادر شده است. بدین گونه که اگر به کشور کانادا هم سفر کرده و لباس بچه با برند کارترز را خریداری کرده باشید با کلمه ی Made in China (Thailand / Combodia ) روبرو شده اید. اما گاهی اوقات برندهایی که در ایران هستند سه تیکه کارترز را به صورت تقلبی در بازار عرضه می کنند. در ادامه این مطلب درباره گیره سر بچه گانه، اصول استفاده از لباس زیر و سه تیکه کارترز اصل صحبت خواهیم کرد.

تشخیص کارترز اصل

در ابتدا باید بگوییم یکی از این روش های تشخیص سه تیکه کارترز اصل ، تشخیص از لحاظ طرح محصول است که شاید برای افرادی که تاکنون برای دلبندشان لباس کارترز خریداری نکرده اند کار دشواری است اگرچه برای افرادی که در سال های قبل از این برند خرید کرده اند قابل تشخیص بوده اما باز هم نمی توان اطمینان کامل پیدا کرد.

هیچگاه اتیکت کارترز یا حک شدن برند کارترز بر روی لباس نشان دهنده اصل بودن محصول نیست چون راحت ترین کار ممکن، ساخت اتیکت و حک آن بر روی لباس می باشد. پس اگر در فروشگاه متفرقه ای فروشنده با نشان دادن اتیکت کارترز بر روی لباس یا حک شدن کارترز بر روی لباس سعی بر اصل نشان دادن محصول را داشت کمی تامل کنید. لباس های کارترز ساخته شده در ایران دارای تفاوت هایی در طرح و رنگ پارچه با مدل اصلی موجود در ژورنال می باشند.

بهترین سن برای شروع پوشیدن لباس زیر بچه گانه چه سنی است؟

همانطور که شما در آستانه رسیدن به این نقطه عطف در زندگی کودک نوپای خود هستید، بسیاری از والدین تعجب می کنند که چه زمانی زمان مناسبی برای جابجایی است، یا اینکه آیا کودک نوپا آنها خیلی جوان است یا برای این سفر آماده نیست. با هر چیزی، این فرآیندی است که برای همه زمان و صبر می‌طلبد، و درست مانند جابجایی به کاری که قبلاً انجام نداده‌اید، همیشه چالش برانگیز است و آسان نخواهد بود. ما اینجا هستیم تا به شما اطمینان دهیم که فرزندتان عقب نیست و صبر کلیدی در این روند خواهد بود.

آیا کودکان ۱ ساله باید لباس زیر بچه گانه بپوشند؟

در این سن، نوزادان/شیرخواران به احتمال زیاد آمادگی پوشیدن لباس‌های زیر کودکان را ندارند، زیرا آنها آموزش‌دیده نیستند. بیشتر آنها در ۲-۳ سالگی آموزش دیده اند. با این حال، آنها ممکن است بتوانند شروع به پوشیدن لباس زیر یکبار مصرف کنند که بیشتر شبیه پوشک است. با کشش، این یک گام به سمت آموزش کوچک است، و ممکن است آنها را مانند یک دختر یا پسر بزرگ احساس کند! در مجموع، لباس‌های زیر بچه‌ها باید برای آینده ذخیره شوند و نگه‌داشتن آنها در پوشک ممکن است بهترین گزینه برای نوزاد یا کودک نوپا شما باشد.

سن ایده آل برای پوشیدن لباس زیر بچه گانه برای کودکان چه سنی است؟

معمولاً والدین از سن ۲ تا ۳ سالگی یا زمانی که کودک نوپای آنها استفاده از پوشک را متوقف می کند، از پوشک به لباس زیر کودکان تبدیل می شوند. ممکن است متوجه شوید که انتقال کودک نوپا به لباس زیر کودکان در اسرع وقت ممکن است مفید باشد. با لباس زیر، می تواند از سیستم ایمنی در حال رشد کودک نوپا در برابر باکتری ها و ویروس ها محافظت کند. همچنین می تواند مانع از لمس اندام تناسلی کودک نوپا (که باعث ایجاد باکتری می شود) شود و اصطکاک لباس او را کاهش دهد که از پوست ظریف او محافظت می کند. برای انتقال سریع خیلی عجله نکنید، زیرا ممکن است در نبردی بجنگید که نتوانید برنده شوید، اما زمان را برای تغییر زمانی که کودک نوپا آماده است تلف نکنید!

جنس لباس زیر بچه گانه از چه الیافی باشد؟

جنس لباس زیر کودک باید از پارچه های کتان و پنبه ای ضدحساسیت باشد تا بدن کودک دچار خارش و کهیر نشود. پارچه های پنبه ای طوریست که به راحتی هوا از بین الیاف آن عبور می کند. بنابراین گرما و رطوبت ناشی از عرق و یا شستشوی بدن کودک، به سادگی در اثر عبور هوا، خشک میشود. این امر از ایجاد محیط مناسب برای رشد قارچ و زمینه سازی ایجاد بیماری های عفونی دستگاه ادراری کودک و نیز قارچ و حساسیت پوستی جلوگیری میکند. بهتر است در تهیه لباس زیر و خصوصا شورت بچه گانه، به رنگ های روشن توجه بیشتری داشته باشیم. این امر در مورد نوزادان تا سن یک و نیم سال، مهم تر است. چرا که احتمال بروز حساسیت به رنگ به کار رفته در پارچه لباس زیر نوزاد، در آنها یشتر است.

بنابراین در صورت استفاده از لباس زیر پنبه ا ی رنگی و بروز حساسیت و قرمزی پوست، باید به آلرژی نوزاد نسبت به رنگ به کار رفته در پارچه لباس زیر توجه کرد.

خرید گیره سر بچه گانه از دیجی بیبی

مجموعه دیجی بیبی مفتخر است با بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین، پوشاکی با بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا برای شما عرضه کند. این مجموعه با ارائه تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک باعث رضایت مشتریان خود شده است. شما می توانید از محصولات این مجموعه از طریق وبسایت به آدرس dgbabyclothes.com یا صفحه اینستاگرام آن ها دیدن کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا