کسب و کار

صرافی کوکوین برای ایرانیان

آیا کار صرافی باینانس تمام شده؟

از نیمه سال ۲۰۲۱ محدودیت هایی توسط برخی کشورها مثل ایتالیا، آلمان، هلند و… برصرافی باینانس اعمال شد، محدودیت هایی که باعث شد کاربرانی که از کشورهای محدود کننده هستند به فکر تعویض پلتفرم معاملاتی خود بیوفتند.

در اواخر جولای ۲۰۲۱ صرافی بایننس در یک اقدام ناگهانی اعلام کرد که در راستای قانون گزاری و تبدیل شدن به یک موسسه مالی قصد دارد سقف برداشت روزانه کلیه کاربرانی که در این صرافی احراز هویت انجام نداده اند را بسیار محدود کرده و از ۲ بیت کوین در هر ۲۴ ساعت به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش دهد.

هچنین این صرافی از اجباری بودن basic verification که شامل وارد کردن اطلاعات اولیه می باشد، خبر داد.

همین اقدام باعث شد موجی از نگرانی و نارضایتی بین کاربران این صرافی ایجاد شود، چرا که بسیاری از کاربران این صرافی بدون احراز هویت در آن فعال هستند، و این محدودیت ها برای آنها آزار دهنده است.

در این بین عده ای نیز گمان کردند که کار صرافی بایننس تمام شده و وقت کوچ از این صرافی فرا رسیده است. هر چند که در اواخر جولای تا هفته اول آگوست ۲۰۲۱ حجم بسیار زیادی از دارایی های دیجیتالی از صرافی باینانس خارج شده و این نشان دهنده خروج معامله گران و سرمایه گذاران از این صرافی است، اما با این وجود هنوز هم از لحاظ حجم معاملات ، بایننس در رتبه بالایی قرار داشته واقدام در راستای قانون گزاری به منزله خاتمه کار این صرافی نیست. پس این گزاره غلط است که گمان کنیم کار این صرافی تمام شده و حتما باید از آن کوچ کرد. خیر اینطور نیست. اگر محدودیت ها گزندی به شما وارد نمی کند نیاز نیست اقدام فوری صورت دهید اما اگر قصد جایگزینی صرافی بایننس رو دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آیا وقت کوچ از صرافی بایننس  به صرافی کوکوین فرا رسیده؟

تعویض پلتفرم معاملاتی در هر بازارمالی، کار ساده ولی حساسی است. اگر شما از نوع سفارشات، حجم و … پلتفرم جدید آگاه نباشید، اتفاقات ناخوشایندی برای سفارشات و معاملات شما رخ می دهد.

محدودیت های فعلی (نیمه دوم سال ۲۰۲۱) صرافی باینانس محرکی شده است که به سمت صرافی هایی برویم که این محدودیت ها را ندارند.ولی عده از دوستان هستند که با همین محدودیت ها کنار آمده و مشکلی برایشان ایجاد نمی شود.
فلذا ما هیچ سفارشی برای تعویض پتلفرم نداریم و تنها چیزی که می توانیم سفارش کنیم این است که فقط زمانی صرافی خود را تعویض کنید که با ابعاد پلتفرم و صرافی جدید آشنایت پیدا کرده باشید.

صرافی کوکوین، بهترین جایگزین برای صرافی بایننس!

احتمالا بهترین صرافی از دیدگاه ما ایرانی ها عدم اجباری بودن وریفای، وجود حجم معاملات بالا، تعداد کوین ها و جفت ارزهای قابل معامله زیاد، وجود قراردادهای فیوچرز، امنیت بسیار بالا و … است.صرافی که همه اینها را در کنار هم داشته باشد وجود ندارد. اما بین گزینه های موجود یکی از صرافی های قدیمی و با حجم بالا و تعداد کوین های خوب که در بین ۱۰ صرافی برتر هست برای جایگزین صرافی باینانس صرافی کوکوین kucoin است.
این صرافی اصالتا متعلق به هنگ کنگ بوده و در لحظه تنظیم این مقاله، بدون احراز هویت تا روزانه ۵ بیت کوین اجازه برداشت می دهد. همچنین معاملات اسپات و فیوچرز در این صرافی بدون احراز هویت آزاد است. از طرفی با توجه به حجم معاملاتی بالایی که دارید معاملات به سرعت انجام شده و گزینه مناسبی برای جایگزینی باینانس به شمار می رود.

آموزش رایگان کامل صرافی kucoin

با توجه به محدودیت های صورت گرفته از سمت صرافی باینانس و همچنین با توجه به حساسیت تعویض پلتفرم معاملاتی و صرافی ارزهای دیجیتال، ما قدمی برای رفع نگرانی های شما برداشته ایم و آموزش رایگان و کامل صرافی کوکوین رو برای شما ضبط کرده و قرار داده ایم. این آموزش ویدئویی که حدود ۱۰۰ دقیقه است شامل موارد زیر می باشد:

♦ ثبت نام و افزایش امنیت حساب در صرافی کوکوین

♦ بخش های مختلف صرافی و پتلفرم معاملاتی

♦ آشنایی با مفاهیم سفارشات، معاملات، اهرم، معاملات نقدی، معاملات فیوچرز و …

♦ آموزش ترید و معامله اسپات و انواع اوردرها یا سفارشات نقدی در صرافی کوکوین

♦ آموزش ترید و معاملات فیوچرز و انواع سفارشات مشتق در صرافی کوکوین

نویسنده: بهروز مجیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا