اقتصادی

حرکت بی‌سابقه نهنگ‌ها در بازار / کف نهایی بیت‌کوین کجاست؟

تحلیلگران بیت‌کوین عقیده دارند بازار به زودی نوسانات کوتاه‌مدت زیادی خواهد داشت چون نهنگ‌ها الگوی رفتاری تازه‌ای را شروع کردند و فعالیت بزرگان بازار بیشتر شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، داده‌های زنجیره‌ای در بازار رمزارزها نشان می‌دهد فعالیت نهنگ‌ها در یک هفته اخیر زیاد شده و مقدار بی‌سابقه‌ای بیت‌کوین جابه‌جا شده است.

با وجود اینکه بیت‌کوین حتی با خریدهای سنگین نهنگ‌ها در محدوده قیمتی ۳۰ هزار دلار نتوانست به سقف قبلی خود برسد اما نهنگ‌ها قیمت بیت‌کوین را تا ۵۲ هزار دلار رشد دادند. حالا هم نهنگ‌ها در بازار دوباره شروع به فعالیت کردند و در هفته اخیر بیش از هر زمان دیگری بیت‌کوین جابه‌جا شده است. جابه‌جایی بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها در هفته اخیر حتی از زمان ۶۰ هزار دلاری شدن بیت‌کوین هم بیشتر بود.

اخبار مرتبط

معاملات نهنگ‌ها در بازار رمزارزها به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

تجریه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد نهنگ‌های کوچک دارایی خود را فروختند اما نهنگ‌های بزرگ خرید کردند.

نسبت ورودی پول به صرافی‌ها از سمت نهنگ‌ها نشان می‌دهد که به زودی نوسان در بازار رمزارزها بعد از یک دوره روند رنج بیشتر می‌شود.

یک تحلیلگر در رابطه با شرایط فعلی بازار نوشت: بیت‌کوین از لحاظ قیمتی در محدوده حساسی قرار دارد و افزایش فعالیت نهنگ‌ها در این محدوده می‌تواند یک اقدام کاهش موقت قیمت را به همراه داشته باشد اما باید مطمئن شویم که قیمت بیت‌کوین بالای ۴۰ هزار دلار باقی می‌ماند.

به گزارش کوین‌مارکت‌کپ انتظار می‌رود کف حمایتی نهایی برای بیت‌کوین محدوده ۳۶ هزار دلار در صورت از دست رفتن محدوده ۴۰ هزار دلار کف نهایی باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا